Skip to main content

CUBIT PAHA KANAN, PAHA KIRI TURUT TERASA


Tiada kata-kata panjang untuk hari ini...masih berasa risau dengan situasi pencerobohan bersenjata di Lahad Datu & Semporna, Sabah. Doakan kami di Sabah. Ditegaskan sekali lagi buat pencari maklumat yg dari luar negara, SABAH MILIK MALAYSIA. SABAH MILIK KAMI RAKYAT SABAH.

#PrayForLahadDatu #PrayForSemporna #PrayForSabah

Comments

doakan semuanya kembali spt biasa..
Hanida Moss said…
pray hard for sabah..
Sue-Rya Qistina said…
betul tu dear. cubit peha kanan, peha kiri terasa. kita semua mmg adik beradik. xde siapa yg boleh cederakan kita. wpun kita tiada kudrat nak mengangkat senjata, cukuplah dgn doa dan kata2 semangat.

#letsprayforsabah #1malaysia
puteri kasih said…
sama-sama kita doakan :)
Dkna Abza said…
semoga sabah kembali baik..insyaAllah
MaMa Rey said…
PrayForSabah..semoga keadaan ini akan berakhir
Myra Jay said…
Semoga dilindungi para pejuang kita
Nasuha said…
Jemput join segmen ni http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html :)
eVa said…
huhuhu mek bingong juak eyh.. xcayak benda tok terjadi.. byk juak terkorban.. harap benda tok xlamak.. hmmm.. kwn mek pun tunang polis pun dihantar ke lahad datu juak lak..
iPai said…
Moga segera selesai peristiwa di SABAH .. moga selamat ..

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …