Skip to main content

FISHTAIL TOP BLOUSE

Salam my readers,
Sekarang ni macam-macam fesyen tengah HOT. Paling hot item sekarang ni baju Peplum. Sana sini Peplum. Aku pun ada jugak terjerumus beli Peplum tu tapi belum berkesempatan nak pegi ambil. Tapi selamat aku dah bayar siap-siap, jadi senang hati juga penjual. Aku faham perasaan penjual, sebab aku pun menjual. Bila customer lambat bayar, susah kita nak rolling modal or let go dengan customer lain yang betul-betul nak benda tu. Faham juga, kalau yg kebetulan belum gaji or belum dapat bayar. Tapi, memang begitulah cara beli barang menerusi online, bayar dahulu baru dapat barang. Tak perlu lah penjual asyik nak menagih, kan? faham-faham sendiri lah kalau nak shopping dlm online.

Ahhh mula dah merepek. Sebenarnya aku nak bagitau ni, ada member minta tolong jualkan baju-bajunya dalam blog. Dia salah beli saiz, masih baru lagi, masih ada tag lagi baju-baju ni. Di mana dia beli tu, aku kurang pasti pulak di mana. Dia cakap beli kat salah satu butik dalam online jugak. Dia frust sebab nak sangat baju-baju ni, tapi memandangkan salah saiz, terpaksalah dia let go. So, kalau ada yg berminat betul-betul nak beli, boleh PM saya di facebook Syaza Arshad, atau tinggalkan komen dan email kamu di ruang komen. Baju-baju ni masih baru lagi, limited edition pulak tu sebab beli kat butik. Ditegaskan, hanya tolong member jual baju ni, okey. Kalau ada pemilik butik yg jual baju ni terjumpa post ni, boleh PM saya kalau tak nak saya display gambar-gambar ni dlm blog. Thank you :)
sumber: Gambar butik
Top Square Moby Love (Fishtail style)
RM75 excluding postage
only 1 pcs
colour: Apple Green (same exactly dlm gambar) only available M size
sesuai dipakai dengan pants/skirt.

sumber: Gambar butik
Fishtail Top Blouse
RM75 excluding postage
only 1 pcs
colour : Turquoise (same exactly dlm gambar) only available M size
sesuai dipakai dengan pants/skirt.

Yang ni ukuran badan, boleh rujuk dalam gambar untuk tahu saiz kamu

TAG: BAJU ONLINE, FISHTAIL DRESS, FISHTAIL BLOUSE, FISHTAIL TOP, BLOUSE MURAH, FISHTAIL MURAH, JUAL BAJU, BAJU FISHTAIL

Comments

Abg Stalker said…
muslimah skrg pun bole bergaya :)asal menutup aurat.
Ash Give said…
muat tak untuk aku ^^
[sutera kasih] said…
@Anum @Cinta Hazanis : cantikkan?? kalo muat kt saya, sy x post kt cni, saya yg beli dulu hehe

@Abg Stalker : yup, sgt sesuai dgn muslimah..sedap mata memandang huhu

@Abu: agak2 muat tuu..ko kan cekeding jgk :P
Lyaa Suriany said…
oh fishtailllll
mnggoda sungguh
faridah nazurah said…
1st time dgar nama baju ni

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …