Skip to main content

PHOTOBOOK FOR RM 54 RM 50 ? WAHH, MURAHNYA !!



Salam & hello my readers,
Sebelum habis belajar dulu, berangan nak photoshoot outdoor masa konvokesyen. Impian tu dah ditunaikan. Tapi ada satu hajat tak tercapai lagi. Nak buat Photobook Konvokesyen. Bukan orang kawen jak boleh buat photobook hehe. Tapi tu lah, belum ada bajet yang cukup lagi. Nak cari yang murah dan berkualiti. Ada cadangan?

Teruja tengok photobook vacation USS Mama Tisya. Bestnya !! Mama Tisya buat photobook tu murah sangat. Hanya RM 50 guna voucher Milkadeal. Tapi ada jugak promosi diskaun voucher photobook RM54 di Groupun.

Comments

Gen2Merah said…
wahh, murah dan berbaloi2 (",)
faiz fakhirin said…
waaa....terbaik...
xila riston said…
xde cadangan...xreti bab2 nih..photobook lg tahan lmama kan kan..
eva said…
Aie nang murahhh aiee.. Mok mek suroh adek mek ngga tok.. Rya nya bcarik.. Thx yan!
Hafizin Jamil said…
upah aku je..free of charge..kah3..(jangan percaya)
Adylia Qarissa said…
murah nie...berbbaloi kalau nak buat!
Hanie Dew said…
tredn skrg lebih praktikal pakai photobook banding album yg beraat berat tu kan...

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …