Skip to main content

UNTUK DIA

sumber gambar: Kfzoom.blogspot.com
VIDEO UNTUK DIA -SLEEQ ft NAJWA LATIF
sumber: http://youtu.be/wHUhHYxWWhE
Sleeq ft Najwa Latif : Lirik Lagu “Untuk Dia"
[Sleeq]
Kuatkan radio, kuatkan radio anda
Kuatkan radio, kuatkan radio
Aku yang patut, yang patut
Memberinya segala
Kerna aku mampu
Ya aku mampu
Melakukan apa-apa saja
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Dia penuh gaya, semuapun nak bayar
Memang selalu belanja
Mungkin anak orang kaya
Kadang kala pabila
Dia ke Singapura
Tak duduk rumah saudara
Dia inginkan Shangrila
Bertemu di Facebook
Beberapa hari kemudian
Mungkin gua comel kot

Ajak ku jumpanya di KL, Ooh KL
Oh lupa bilang gadis ni KL
Tak cakap kosong dia memang begini
Akhirnya dapat tahu dia punyai lelaki
Lelakinya pula kan bawa Mercedez
Apa saja dia minta dia memberi tetapi
Aku yang patut, yang patut
Memberinya segala
Kerna aku mampu, ya aku mampu
Melakukan apa-apa saja
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)

[Najwa Latif]
Engkau Punya Gaya
Walaupun tak kaya
Bukan paras rupa yang aku pandang sahaja
Mungkin kau lihat ku
Ku banyak berbelanja
Tapi sebenarnya ku biasa-biasa saja
Bertemu di MukaBuku
Ku jatuh hati padamu
Bukan tak nak mengaku
Tapi hati rasa malu
Senyum mu menawan menawan
Kau buat hatiku tertawan
Ada sesuatu yang kau perlu tahu
Tentang diri aku dengan lelaki itu
Meski dia bisa beriku apa sahaja
Tapi itu semua tidak boleh beri bahagia (bahagia)
Itu bukan segalanya

[Sleeq]
Aku yang patut, yang patut
Memberinya segala
Kerna aku mampu
Ya aku mampu
Melakukan apa-apa saja
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)

[Najwa Latif]
Jadi engkau yang patut, yang patut
Memberiku segala
Kerna engkau mampu, ya engkau mampu
Melakukan apa-apa saja
Untuk aku (okay)
Untuk aku
Untuk aku
Untuk aku (untuk kamu)
Untuk aku
Untuk aku
Untuk aku
sumber gambar: Najwa Latif Official Blog

*KATA HATI: Percaya tak aku dengar lagu ni berulang kali lebih dari 10 kali? Lama-lama ku dengar suara budak Najwa Latif ni, boleh tahan jugak ehh. No wonder la dia dapat banyak pencalonan untuk banyak anugerah. Kira Najwa Latif ni pesaing baru yang hebat jugaklah, congratz !! Lagu ni untuk dia sebab tajuknya untuk dia, bukannya untuk aku haha.

Tag: Untuk Dia, Sleeq, Najwa Latif, Lagu baru Najwa Latif, Lagu baru Sleeq, Artis Youtube Malaysia, Lirik Lagu Untuk Dia, Artis Baru Youtube

must read > KISAH CINTA YANG MENGINSAFKAN & PUNCA CURANG, KENAPA?.

Comments

deno said…
best jugak lagu nie... :)
hmm ada potensi..tapi jauh lagi dia nak kena tempuh.. 1st, dia kena oversome kritikkan orng terhadap dia :)
Kancil 8349 said…
carta cinta antara lagu yang paling best
Aju Mohit said…
Sama Nama ngan Anak sulung Akak ;)
faiz fakhirin said…
1st time bru dgr lagu nih...not bad la...hehe
AmirFX said…
Makseh Yann.. haha.. :p
aimaniman said…
peminat sekarang dah bijak memilih artis yg berpotensi dan berbakat, sbb mereka tahu hak mereka...
dhiera said…
najwa latif memang sangat berbakat~ dah selalu dengar lagu ni baru tahu penyanyi dia~
FiZ said…
wah...untuk si dia?ehem...;)
RazFiRa said…
ooo penah denga.. boleh tahan gak~!
Lea Isnawi said…
best kan lagu ni :)
eva said…
lagu tok nang best deng.. mek ngga nawaj kedak justin bieber msia.. sora nya cute aie p byk org anoknya.. tedah da jak.. xpa, nya bok nak membangun juak ow..

rindu ktk.. :"(
hee..sy suka lgu tu..btw..da follow u..hope u follow me back..=) http://prettyfairy-blogspot.blogspot.com/
TF said…
tak pernah dengar lagi lagu nie..tapi lagu kosong tu sy suka..best..lirik pun mendalam..huhu..suara dia dah matang..)
cik dila said…
Suke sangat dgr lagu ni. sama la,kdg2 tu asyik repeat je. hehe. Lagu Najwa latiff sedap2..
J.Syazwana said…
suke jugak lagu ni. hehehe. tulah bila dengar banyak kali sedap jugak suara budak ni. hehehe
Dian said…
syokk bha laguuu niiii.........mau dgr sepanjang jalan ke papar.... ahahahahahahahahah
aRa ❤ aFiq™ said…
bila ara dgr lagu ni best jugak.. hehe..
aimie amalina said…
oke
ni baru pestime nk dgr
nasib akak post
hehehe

tingkayu akak!
ABU said…
eh macam tak familiar pulak dgn laguu dia yg ni... kah aku yang terlepas dngr hahaha

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …