Skip to main content

HAPPY BIRTHDAY IZZA IZALIS :)

2nd February 2012.
Today is your birthday my beloved bestfriend, Izza Izalis :)
Semoga si Izza panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki, dapat kerjaya yang menjamin masa depan, sentiasa dirahmati olehNYA, sentiasa comel, happy selalu, senyum sentiasa, dapat jodoh yang baik dan dapat jaga si Izza dengan sempurna, semoga si Izza kawen cepat, semoga si Izza sentiasa menjadi seorang yang paling tabah mengharungi hidupnya yang penuh cabaran, semoga Izza menjadi anak yang solehah, seorang wanita yang akan melahirkan generasi anak-anak muslim yang cemerlang, gemilang, terbilang, menjadi seorang yang berguna kepada keluarga, agama, bangsa, masyarakat, dan negara. Hidup Izza!!! ehhh macam kempen pulak hehe.

Happy birthday ya Izza. Maaf, aku sentiasa tiada peluang mau sambut birthday mu :( Bila lah aku dapat peluang tu. Sediiihhhhhhhhhhhhhh. Si Izza nun jauh di Perak, dulu dekat-dekat di Sandakan pun susah jugak aku mau pegi sana, apatah lagi mau ke Perak.Adoyaiiii. Apala nasib badan. Tapi si Izza always faham situasi ku tu, kan Izza? Susah jugak kan. Hmmm, jangan lupa datang KK nanti bulan 6 yaaa hehe. Sedapnya kek mu zaa, simpankan untuk aku sikit :P

Ni saja gambar kami berdua yang paling comel, yang lain tu terlebih comel la pulak haha. Happy birthday sekali lagi sahabatku tersayang. Miss you babe !!! :))

*entry kali ni agak personal kan? Xpala, kamu tolonglah yaaa tolong amin kan saja doa ku untuk sahabat kesayanganku tu :))

Comments

aReLaN said…
hepi bday to ur fren.otanjoubi omedetou
AmirFX said…
Selamat hari lahir Izza... Comelnya budak sebelah Izza ya... Macam pau kacang merah jak pipinya... haha..
amy1906 said…
ya,hpy bfday too izza...:)
IzZa izaLis ® said…
Entry khas untuk saya? hehe.. thanks my dear BFF.. aku x tau mau cakap apa. aku terharu.. aku rindu. aku rindu kau. aku rindu sabah.. hmm, aku hanya mampu merancang.. entah kenapa aku boleh terbang jauh dr sanaaa..... insyaallah, panjang umur.murah rezeki, kita akan jumpa lagi.. take care ya.. muah3x

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …