Skip to main content

#WW 37: AIS JAGUNG SUSU UNTUK HANIE

KLIK GAMBAR UNTUK HILANGKAN KESENGALAN

Comments

Zura said…
cedapnyeeeee...
AmirFX said…
Dah la ari panas kedak tok.. Urghhhh.. Mintak jagung susu yang ada milo tabur ya... Antar ngn kmk.. haha.. Nway, tok email kmk >> propelarkapal@gmail.com
SoLy SoLicious said…
bikin terliur ni..haishh
nampak sedap semua....nak makan!!!
Myra Jay said…
Pergghhh memang tangkap leleh ma :)
iPai said…
cedapnya .. nak satu .. syaza belanja !!
Anum said…
nak skiiiiiiiiiiiiiit leh?
laskar pelangi said…
adessss! terliur laaa..sakit tekak ni.xleh nak telan benda alah tu ;D
faridah nazurah said…
mcm sedap.. tapi yg tu ada milo ke? kalau ada,, taknak lah.. eiuuuu
ciK LyndaWawa said…
kenak untuk hanie sahaja?
huhu
[sutera kasih] said…
@Ini Kisah Tia:
yg ada tabur milo tu ais jagung dinosaur hehe..kalo nk tmbh milo, boleh jgk..kalo x nak, pun blh jgk :)
[sutera kasih] said…
@ciK LyndaWawa:
hehe hanie mala nagih ria bh mintak polah ais jagung susu..kelak kita lepak d swee kang nunnn
[sutera kasih] said…
@faridah nazurah:
blh pilih dear, nk ada milo ke tak hehe
Hanie_Dew said…
yyyeeaaaahhhhuuuuuuuuuuuu..sedapnya..
uurrrmm...kenyang sudah makan ais jagung selembut sutera penuh kasih sayang...makacih...
[sutera kasih] said…
@gedek!:
hehe untuk uncle jgk laaa tuu :P
[sutera kasih] said…
@iPai:
hehe sy blnja resepi je la ipai :P
ipai blh buat sndiri tuuu heee
[sutera kasih] said…
@Hanie_Dew:
hehe terharuuuu kan???
harusss...ingt ais jagung susu ni ingt aku k! :P
faridah nazurah said…
ok,, nanti saya dtg sana awak belanja ehh :P
Bro ahmad said…
belanja la huhuuu...gedik jap !!
omg menanges tgk pix ni...baru 2 ari lps mkn ais jagung ni kat kedai pakdin..
Shuhaida Subri said…
Wah.. sedapnya tengok. Leh bikin resepi baru nih..

JOm melawat:-
http://shuhaidablog.blogspot.com/
eVa said…
alu lapar mek tgh mlm tokkkkk.. ahhahaha.. g swee kang lak dah d kuch k.. hee

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …