Skip to main content

KLMJ tu apa?

Tengok, kalau dah mula gian blogging, tiada siapa dapat stop kan saya haha. Ramai yang tanya, KLMJ tu apa? Actually, saya belajar guna word tu dari my cousins di meow-meow yang masih remaja-remaja hehe. Selalu nampak budak2 tu post KLMJ KLMJ KLMJ. Sampai saya tertarik dan tertanya-tanya. My cousin bagitau maksud KLMJ tu "Kenangan Lalu Mengusik Jiwa". Tak tau la kalau2 budak-budak tu tipu dan kenakan saya hehe. So, kamu dah dapat tangkapkan maksud saya selama ni? hehe. 

Kadang-kadang suka suki saya je drop comment di blog orang dengan ayat yang short form sampai orang tak faham apa saya komen. Kekadang saya ni agak sengal hehe. Urmm, sebenarnya saya tengah sakit hati ni. Nak kata sakit hati, tak jugak. Haisshh..masalahnya tak boleh nak luah. Saya nak luah di blog, lagilah 200% tak boleh. Nak luah dekat kengkawan, tak boleh jugak. Saya tau masing-masing pun busy, so tak nak ganggulah. Nak luah dekat twitter, nanti orang menyampah tengok saya memekik terlolong dengan kata-kata kesat. Thanks sahabatku Ceroi sebab tegur dan ingatkan :).

Pendek kata, memang tak bolehlah cerita. Sakitkan kalau pendam2? Apa boleh buat, dah nasib badan. Menangis je la dalam hati. Kadang-kadang tak tau apa sebab musabab. Dah sah macam orang mental kan? Tak, saya normal hehe. Rasanya lagi enak dan nyaman stress time study. Urghhh baca pulak di blog seorang sahabat lagi mengimbau cerita kenangan with friends. Uwaaaaa terus saya KLMJ bah. Rindu serindu rindunya. I need my friends :(

I miss you Zahra. Zai, aku tau ko baca blog ku kan? Uwaaaaa now i'm crying!! Zahra la banyak tahu hal peribadi masa lampau saya. I miss you babe :'(

Okey, dah dah la tu emosi petang2. Yann, muka ko diat lok ngegeh2 mok mengadu domba. Sengal hehe. Rasanya dah rasa lega sikit bila  potpetpotpetpotpet kat korang. Thanks sebab sudi baca walaupun ada yang skip2 baca tu, jangan tipu saya tau haha. Tadi dah tengok Sekali Lagi, lepas ni nak tengok filem Purple Love lagi, oyeahhh!!!

Jom singgah blog Mummy Pusak hehe.
banner eva lomohunter

Comments

ok,skrg da fhm. :) ingat nm kolej.sbr la..cte org mst ada pengalam menyentuh kalbu.
EyqaLuvender said…
hehe..kenangan lalu mengusik jiwa...
syahdu je bunyi die.
Bro ahmad said…
ingat apa yekk tadi..tak habis lagi ke purple unggu tu,,jom tengok sama2 ehh hahaaa..p
Noh Kodiang said…
ingatkan kolej baru tadi...harharhr...

http://nohistukangkarut.blogspot.com/2011/10/uniknya-cinta-pertamaku-3.html
AmirFX said…
Ya duhal maksud KLMJ...
~AmyLiana86~ said…
nape ni yunk? sabar ek..Allah ada di sisi kita..huhuuhu.
Edy Fee said…
wah ni kes kongsi semua rahsiua..bhaya gak tu
eVa said…
olololo KLMJ lok nya tek.. hehe ileklah.. mun bab hal cinta better ngn kwn rapat jak deng.. nok tauk crita.. kmk pun try to avoid benda gya.. takut org angol juak bh nak.. hehe.. apa2 ilek jak deng..
ingat kan name hospital...
sabar k kawan...
Farihah Ahmad said…
dropping by kt sini stlah lama malas blogging, adalah my KLMJ juga :)
Acik said…
klmj ...

lama x singgah sini, lawanya blog ni ... :)
anamizu said…
aiseh..cik ana ingtkan nama kolej ke hape..hehe


luv,
cik ana.
hani apandi said…
KLMJ..mek sikpat dgar lagu kenangan terindah.confirm nitis air mata teringat ngan BFF mek.mek 2 tpisah kampus.dahla 3 taun duk sebilit.arumbulak kisahmu kisahku jua.semua mek cita ngannya.huhu
ciK LyndaWawa said…
ada cita purple love kitak??mintak eh!!!!!!lak berik ngan kmk...huhuhuhu
Hanie_Dew said…
tau dah KLMJ tu apa. utk org jiwang je. hahahaha.. aku taaakk.

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …