Skip to main content

Allah always gave me everything that I need.

Salam my readers :)
Sila abaikan penulis yang membebel dalam entri Kamu pernah rasa tak semua ni? hehe. Thanks yaaa kepada para komentar yang memberi komen-komen menyedapkan hati saya dalam entri itu hehe. Antara komen-komen yang buat ku tersenyum:

Jue said...
Kini aku pasrah dgn sgalanya - mok blagu ala erra lok
Sapa sik pnah dear. Umpama mok beli brg tp budget sik ckup, umpama mok kapel ngan org kita suka tp sik dpt, umpama mok mkn fav food tp tkak sakit, umpama mok update blog tp lupak byr bil hahahaha

Rtp Farra Arisha said...
the best way or solution is redha dan pasrah. apa yg tlah berlaku harus dijadikan kenangan..hehe.

Abg Stalker said...
dahulukn yg penting dahulu..insyaAllah setiap pengorbanan akn ada balasan setimpal dgnnya. :)

Eera Shera said...
sehebat mana pun kamu merancang hidup, hidup sebenarnya tidak merancang sesuatu untukmu.

Elih Japahar said...
SEsungguhnya kita hanya merancang tetapi Tuhan yg mnentukan...:)

Maii Yusre said...
Semua tu ujian.. nak tenguk sehebat mana manusia merancang :)

Syuxer
Allah s.w.t merancang yang terbaik untuk kita..semuanya ada hikmah andai tergendala aktiviti yang kita nak lakukan.. sesungguhnya kita hanya mampu merancang Allah s.w.t yang membenarkan benda itu terjadi..so kita kena pasrah andai benda tuh lain dari pe yang kita nak

EyqaLuvender said...
pnah rase...
frust guling2,1 ary mood spoil...
kdg2 cmpay seminggu...
abes sume org kn tempias akibat kekecewaan yg melanda diriku...
Pasti semua pun pernah lalui situasi macam tu kan? Tak semua apa yang kita mahu tu terbaik untuk kita. Tak semua apa yang kita rancang tu ada kebaikan untuk diri kita. Bukan semua apa yang kita inginkan tu membawa kegembiraan dalam hidup kita. Tidak semua apa yang kita impikan dalam hidup kita tu menjamin kebahagiaan sepenuhnya untuk diri kita. Semuanya telah awal disusun cantik oleh Allah Taala untuk apa yang kita perlukan sebenarnya. Apa yang telah ditetapkan oleh-NYA pasti ada hikmah buat diri kita. Okey La Tahzan, bye :)

"Sometimes I received nothing that I wanted but
Allah always gave me everything that I Need."

Comments

AmirFX said…
Boh sedih2.. Ya namanya dugaan..
aimie amalina said…
betol!
x semestinye apa yang hilang itu hilang selamanya
pasti ditukar dgn yg lbh bermakna =]
faridah nazurah said…
memang kadang2 tak semua yg kita nak, kita akan dapat.. sabar je lah. mesti ada hikmah
Abg Stalker said…
Akn ada 'sesuatu' utk kamu diakhir nti. :)DIA maha mengetahui.
merahitujambu said…
semua org pernah rasa...tipulah kalau kata tidak...kita manusia biasa pasti kena ujian drinya...kuat tau x bergantung pada kita..
EyqaLuvender said…
ayat faveret iqa:everithing happen for a reason :)
amy said…
AMY: otedah..... sbr2... dh keja klak dtg kchg slalu OK... xbh pk glak ya... cool jak..
Maii Yusre said…
Jangan mudah putus asa tau kak yan!♥
H.J said…
saya pom sentiasa ada untuk support anda.. :)
boh sdeh2 k..kta juz mampu mrancang jak..semua tpulang dgn khendak allah gk..mesti ada hikmah ba ow..so dunworry,be happy :D
ILA HonEyBuNNy said…
kalau kita bersedih...xkan ke mana idop kita neh...

idop perlu di teruskan..Allah dah atur jalan idop kita sebaik mungkin..;)
~AmyLiana86~ said…
hati akan tenang bila ingat Allah...
Yumida said…
btol ya SK.. kmk pnh mgalami situasi cmya...bila dh down..mmg segala2nya bertukar menjd -ve..nak diluahkn takut org mdh kita tok x pnh bersyukur pd apa yg ada..feel marah n hampa mmg selari..rs hdp dlm kgelapn..rs kecewa yg teramat2...

then, bila dh ok...sometimes teringt blt benda ya...huh...hanya mengeluh jak melepas rs kehampaan...

kita hanya mnsia biasa..cuba utk berubah jd yg terbaek...
ciK LyndaWawa said…
kmk pun banyak kali frust..tapi xkan salu frust nak....ada hikmah..
My Name is Mar said…
Nama saya takde..
Kenapa ye??
Hahahaha:D

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …