Skip to main content

JOM MENONTON FILEM LIBAS by Mak Dara


Salam my readers :)
Sebenarnya, sebelum ini saya dah pernah buat review filem Libas. Tapi oleh kerana rakan blogger dah tag saya untuk join contest Mak Dara, makanya sekali lagi saya buat review dan promosi filem Libas hehe. Rasa teruja pulak saya nak menyertai contest ni sebab memang dari dulu menantikan filem Libas keluar pawagam. Ini bukan bodek, ini serius sebab pada tahun 2009 saya sendiri dah pernah jumpa dan diberi keterangan awal tentang filem Libas oleh pengarah filem tersebut, Jurey Rosli

Watak utama filem Libas pula memang HERO MALAYA PUJAAN saya dari dulu, kini dan selamanya iaitu Rosyam Nor sebagai Raja Libas. Saya repost sekali lagi sambil promosi untuk filem Libas, boleh? Tapi kali ni saya tak peduli, cincai ke tidak, saya nak juga melukis kartun orang lidi pelakon dalam filem Libas hehe. Harap-harap ada lucky lah manatau dapat tiket free. Okey, jangan gelak. Siapa gelak, saya LIBAS !!!

double click gambar untuk lihat lebih jelas.


(Sinopsis, Watak Pelakon dan Pengalaman bersama Jurey Rosli)

Saya nak tag 3 orang join contest ni sebab hadiah BEST: Bro Ahmad, Paris LiptonUchi.

Yang inginkan T-Shirt dan tiket percuma Libas hihi,
Photobucket

Comments

Bro ahmad said…
tengok intro citer ni macam gempak je..jom kita tengok wayang ehh huhuu..keputusan nak post malam ni..tahniah awak pun berjaya hmm...p

tengok watak dia macam kelakar whahaa
pndi bah ko melukis! cute sak!


ade johan raja lawak tue!
Paris Lipton said…
hehe bru bkk link ni....xminat rosyam nor, oklah sokong sbb majulah sukan utk ngra!! yeah2
Bro ahmad said…
nanti bro ahmad join..macam susah je..nnti bro jengok yea hmm
Jue said…
Byk org review psl mende tok oh. Kiut jap upa cdak yg dilukis ko ya smpi ku rasa mok melibaskan dirik pun hahaha
Ary said…
cantik lukisan org lidi tu...

kalu best kena tengok nih...
bah,terima kasih..amboi pndinye usik saya iya..evalah hanielah..okeh je saya..

btw,kwn kamu tu serupa mukanya dgn kenalan saya,kwn je taw..die tu urg tawau..mebe pelanduk 2 serupa kalik,xpelah terima kasih iya..

ttg contest tue emm .."tingu keadaan bah"...apepun sgt hargai sbb sudi tag saya, yan!

minggu ni jugak akn saya buat..x janji tapi pasti,hihihi ^-*
AmirFX said…
Butang komeng dah berubah tempat ehhhss... haha.. Kmk pernah temu ngan pelakon watak Propchai ya.. Nang muka ketua gangster lah.. haha..
@yan:hurm maafkan hambe penunggu guax3...eh salah maafkan hambe sutera kasih...hanye ucapan terima kasih yg ahmbe betah hulurkan,ampun kan hambe sbb tak dpt tunaikan hajat tuan hambe untuk join kontest ni..

ape???(suterakasih) teng teng..teng...

sblm sutera kasih mengape-apekan hambe..terimalah sekerat pantun dari hambe..

"jahit baju pakai benang,hambe doakan sutera kasih menang"

sekian..slmt mlm
Hanie_Dew said…
godd luck dear. kalau menang kite tgk wayang sama sama. ko tgk di kk aku tgk di kl. okeh.

pompuan ngan lelaki memang tak bole selari. nanti tak meriah dunia kan. kan.
wahhhh kiut sekali.. nice.. terima kasih kerana sudi join contest mak ini.. nantikan keputusannya pada 27hb nanti ya =)
Ezad Skytech said…
tengok iklan filem ni kat tv macam best je..kena tengok ni :D
@hanie:eh mne bole..klu yan menang..saya pun tumpg sewayang jugak..hihihi...
mcm kurang dapat sambutan jew filem nieh kan...
Yumida said…
libas? ermmm...urmmm lom tgk lg iklsn tok...akan mek intai2 di tv..hihi
Ini Kisah Tia said…
Tia dah baca hari tu dekat blog yann ni . sekali masuk tv je , terus ingat dekat yann . hehe
~AmyLiana86~ said…
makin comel blog yann..hehe
apik pehe said…
huhu..tengok dari trailer dia tu..errr..kiter tengok nanti..hehe
Nurnajwa said…
Boleh la belanja kte tgk cte tu, hikhik ;>

*miss you T^T*
manmala said…
nak lari topik sikit ye,
saja nak tanya mcm mana nak wat tag kat bawa pos macam awk, boleh ajr tak? biasanya tag ni ada pada wordpress tiada pada Blogspot. bolehlah jln blog saya ye...
manmala said…
tag yg saya maksudkan ialah :
TAG cara melibas, contest, filem 2011, filem best 2011, Jurey Rosli, LIBAS THE MOVIE, Mak Dara, Martias Ali, perlawanan bola sepak, Raja Libas, review filem, review libas, Rosyam Nor, Sinopsis Libas
manmala said…
tag mcm ni yg saya maksudkan :
TAG cara melibas, contest, filem 2011, filem best 2011, Jurey Rosli, LIBAS THE MOVIE, Mak Dara, Martias Ali, perlawanan bola sepak, Raja Libas, review filem, review libas, Rosyam Nor, Sinopsis Libas
yayath said…
kak orang sabah ka ni?hehe~~rindu bah saya mau p sana:)hihi..
manmala said…
saya tak faham dgn apa yg awak kata :
create keyword tag byk2 tu? buat dlm entri post. if nak tukar nama folder Posted in tu jadi TAG, pegi Dashboard --> Layout --> Edit Blog Post, cari kotak yg sebelahnya ada photos, holidays
Mia Liana said…
wahhh hebat.. tahniah ya..
Assalammualaikum.. Disini saya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada Cik Sutera Kasih kerana telah menjadi pemenang tempat kelima bagi contest JOM MENONTON LIBAS by MAK DARA.. Sila hantarkan nama, alamat, no tel dan detail anda ke email mrs_martias@yahoo.com untuk tujuan penghantaran hadiah..

Tahniah sekali lagi dari Mak Dara dan team Filem LIBAS

http://bicaramakdara.blogspot.com/2011/09/pemenang-keputusan-contest-jom-menonton.html
Jue said…
eh dear..entry bfore tok dah ilang kah? **muka frust sbb click ngan pnuh smangat hahaha**
Maii Yusre said…
Pewwit..dah tukar skin blog ♥
sarah mohamad said…
macam best jek citer libas ni, nak pergi tengok jugak la esok hehehe

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …