Skip to main content

berhenti blogging seketika sebab Templete Rosak.


Sorry, nak berhenti BLOGGING sementara waktu. Maaf, nanti saya blogwalking k. Blog saya tengah ada masalah sekarang. Tiba-tiba saja jadi ROSAK padahal tiada pun saya kacau coding templete..hmmm. Mungkin sudah tiba masanya saya matured kan make up blog ni macam Bro Ahmad huahuahua. (ketawa tapi frust)

bila PREVIEW, elok pulak keadaan blog ni. Menyampah.

So mood pun DOWN nak blogging. Sorry :'(

Ini bukan templete baru, ini namanya templete rosak. Kali kedua dah kena ni. Jangan jadi macam blog Sutera Syaxa terus tak dapat nak guna layout two columns. Mungkin blog ini pun bakal kena nasib yang sama..hmmm. Bye2.

Comments

Anum said…
ada kan mood semula la
hehhe
eh saya rase blog kamu okeh je..mebe line je buat mcm tu yan!

saya sllu alami mslh mcm tue..ekceli klu yg gune broswer "gugel chrome"..
Maii Yusre said…
Kak sutera.. jangan risau.. maii pun dulu penah jadi camtu jugak.. nanti dia elok semula.. just wait and see :D
[sutera kasih] said…
@Uchi kay-f @hmad:
baru je okey ni uchi..

xtaula huhu
[sutera kasih] said…
@Anum:
ada mood semula dh kak hihi
Hanie_Dew said…
duh duh sorry aku bizi hari ini. duduk depan bos siapkan report sok nak meeting ngan big boss segala bos. tak terkejar entry mu sayang.
Ini Kisah Tia said…
okey suda kan sekarang ..

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …