Skip to main content

#WW13: Ikan-ikan pun pandai berpusu-pusu dalam air

*KATA HATI: Ikan di laut, asam di darat.masalahnya ikan ini bukan di laut, di mana ikan-ikan itu?
-----------> Update, jawapannya di Tasik Pustaka Negeri Kuching, Sarawak :)

Comments

Khairul Antasha said…
ikan dlm kolam..

selamat berpuasa utk ktk!

apa pkey sungkey ptg tok? yerr..awal li jak nanyak..hehehe
merahitujambu said…
BYKNYAA IKAN...BUAT SPA KAKI NI OK KAKI.=P
~AmyLiana8886~ said…
didalam sangkar..di sungai..hehhee
Hans said…
oo mak aihhh
banyaknya ikan
.izzati liyana. said…
wordless sungguh ye hari ni? sampai dua entry for ww ni. hehe.

suka tengok ikan bergerak banyak2 sekali mcm ni. selalu kat kolam lah kan kalau kita tabur makanan tu. nampak cantik.
apik pehe said…
mesti la di dalam kolam..hehehe
Syuxer said…
err..tak tau nak jawab camner heheh..
Ini Kisah Tia said…
habis tu dekat mana ikan2 ni ? hmmmm . takde klu ...
asamasin said…
ikan itu di dalam air la. :D
Bui Junaidi said…
kmk tauk..dekat pustaka..hahaha
kmk ada juak ngambik gmbr ikan2 tok
abghani said…
ikan kt pasar asam pun ada kt pasar..tunggu dibeli dan di masak dlm periuk
Redbloodsnow said…
kedak ikan kat pustaka jak...hehe. byk da jak ow. tangkap makan...sodap ya...haha
AmirFX said…
Pustaka Negeri?
kaizen said…
byk nyer ikan... goreng pon sodapp.... hehehe

latest entry WW : Korg Ade Cikgu macam ni?? & Urban : Camera Paling CANGGIH
wahida said…
eh, apesal aku tgk n3 ni terus aku teringin nak mkn ikan goreng?
ah, sedapnya kalau dpt ikan kerisi panas2...ratah mcm tu je...hehe...
EyanaNoorAzlan said…
kat pustaka, kuchg nak? hehehe...bkn dlm library, p dlm kolam =p..
Nurnajwa said…
Byknye ikaaaaaannnnnnnn XD

Ni mst bg mknkn? ;)
[sutera kasih] said…
@Khairul Antasha:
yerrr awal kali jak nya nanyak lok, ngga jam ya ktk nanyak kol 11 lebih??syiohhhhh hehe

betol la ya ikan dlm kolam, di tasik pustaka sinun hehe

slmt berseungkey :P
[sutera kasih] said…
@merahitujambu:
hehe ikan2 ni suka makan..

kalo SPA Kaki, xtaula pulak..geli kaki kena gigit2 hehe
[sutera kasih] said…
@~AmyLiana8886~:
salah amy hehe

ikan2 ni di tasik depan pustaka kuching :)
[sutera kasih] said…
@Hans:
ikan2 ni mesra pengunjung hehe
[sutera kasih] said…
@.izzati liyana.:
hehe wordless sungguh :P

ikan2 ni kalo kita buang makanan, berebut2..sebab tu la ikan2 tu berpusu2 camtu berebut roti hihi
[sutera kasih] said…
@apik pehe:
bukan2..di tasik depan pustaka hehe
[sutera kasih] said…
@Syuxer:
nnti sy letak jawapan di entri tu hehe
[sutera kasih] said…
@Ini Kisah Tia:
adoii terlupa bagi klu..sori2 hehe

ikan2 ni di tasik depan pustaka kuching dear :)
[sutera kasih] said…
@asamasin:
hehe betul jgk tp kurang tepat :P
[sutera kasih] said…
@Bui Junaidi:
mun ktk sik tauk, heran juak kmk hehe

best ohh berik mkn ikan2 sia..
[sutera kasih] said…
@abghani:
hehe pandai abghani..ni msti slalu tolong bini masak kt dapur :P
[sutera kasih] said…
@Walk The Talk:
hehe bukan di kolam kampung E ni dekk :P
[sutera kasih] said…
@Redbloodsnow:
betul ya kak hehe..

mun ditangkap ya, nang nyaman haha
[sutera kasih] said…
@kaizen:
ikan goreng sedap dimakan dgn nasi & kicap hehe
[sutera kasih] said…
@wahida:
ikan goreng sedap kak dimakan panas2 ngan nasi kicap..yummy hehe
[sutera kasih] said…
@EyanaNoorAzlan:
hehe betul la ya..ktk dh pegi sia nak?mesti tauk hehe
[sutera kasih] said…
@Nurnajwa:
hehe pandaianyerrr...betul la tu..time ni sis bg makan, sbb tu la berpusu2 berebut makanan
GaRy™ said…
teringat lak kolam ikan pakcik dulu~.. T^T
[sutera kasih] said…
@GaRy™:
kenapa gary?skrg dh xdaka?
ILA HonEyBuNNy said…
banyaknya ikan...

kat cne ada gak ikan..banyak gila bila bagi makanan...banyak tol la ikan tu..heheh
[sutera kasih] said…
@ILA HonEyBuNNy:
hehe itu baru separuh..ada banyak lg tu..
iPai said…
ni dalam kolam ikan umah syaza ke ? banyak ye ..

ni kalau campak syaza dalam kolam ikan ni bg makan ni, tak kenyang ikan2 ni =p
iPai said…
eh baru pasan jawapan dia .. hahah .. tak kira, kene campak syaza dalam kolam ni juga
[sutera kasih] said…
@iPai:
kolam dlm rmh, ikan2 dh tinggal cket..byk dh mati hoho

pesal tak kenyang???????????????????????

tu la lainkali baca hbis dulu :P
alif haris said…
comelnye ikan-ikan tu :)
[sutera kasih] said…
@alif haris:
kalo dpt tgk depan mata, rasa nk picit tau hehe
Yumida said…
ikan puyu di inang kmk suka nilit org koh...tang tauk2 jak mun org nk melimpas...pasya mun x diberik mkn pndei berolahnya...bekelaie indah nya dlm ya...nang pande protes..

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …