Skip to main content

#WW 19: Katak dan syiling 5 sen

sumber gambar: folder peribadi, jadi lupa dari mana sumber sebenar. Kalau tak silap, dari Berita Harian.

Comments

Khairul Antasha said…
wah katak...spesis kerdil kali nak..

mcm sama jak entry kta aritok..hehehe..sila layari..yerrrrr
Umie Artoqiemie said…
kecik na katak ya aie.. gelik nangga..
mama@eCha said…
eee kecik juak katan ya..mini frog kali nak!!aih aih ada juak nak kecik camya kah?
AmirFX said…
Bukan anak katak kah ya?
.izzati liyana. said…
die pegang katak? gulp3.
bunbun said…
perghh katak besa lalat ni. kalau dy lompat dalam mulut camne? ahahaha
ni bukan cerita luar negara tapi dalam negara . comel gile katak tu ..
aiman said…
katak bantut..
yatie Awang said…
katak kenit kan hehe
aimie amalina said…
errr
x mo pigang itu katak...
ILA HonEyBuNNy said…
keciknya katak tu...hehe..

syaza..ila pun xtau nama kueh tu...pgl kueh cokelat ja.heheh
iMBobo said…
pergh kcik bona tu..hehe
alif haris said…
eh kalau sekali picit mati katak tu .. huhu
hani apandi said…
aih, kecik na juak katak yaa.kenit skali jak.haha
[sutera kasih] said…
@Khairul Antasha:
hehe..siktauklah..
lamak bah udah gambar tok deng
[sutera kasih] said…
@Umie Artoqiemie:
besar gik taik idong ohh haha
[sutera kasih] said…
@mama@eCha:
katak paling kecik ya hehe
bkn anak katak :P
[sutera kasih] said…
@.izzati liyana.:
aahhh hehe
tu mcm nk picit dh tu :P
[sutera kasih] said…
@bunbun:
tak dpt bayang lalat lg besar dr katak haha
[sutera kasih] said…
@tia @ Ini Kisah Tia:
betul tu Tia..dlm Berita Harian ni bgtau.lama dh ni, taun lps kalo tak silap
[sutera kasih] said…
@aiman:
katak bantut tumbesaran :P
[sutera kasih] said…
@yatie Awang:
hehe..dh mcm awang kenit :P
[sutera kasih] said…
@aimie amalina:
nnti bg hadiah katak je kt aimie hehe
[sutera kasih] said…
@ILA HonEyBuNNy:
kecik dan comel kan hehe

owhh..pggil je kueh cokelat kan, nnti kongsi resepi tau :P
[sutera kasih] said…
@alif haris:
aahhh betul tu..kesian pun adooo huhu
[sutera kasih] said…
@hani apandi:
kenit kedak lalat hehe
sikpat imagine mun lalat temu katak ya, konfem konfius haha
.izzati liyana. said…
@[sutera kasih]

picit? eee. geli kot. tengok pon dah geli. nak pegang?haish.

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …