Skip to main content

Kalau join segmen, buat cara join segmen, faham?

klik wallpaper untuk simpan ^__^

Assalamualaikum dan salam sejahtera my readers :)
Hallu...saya ada komitmen nak ditunaikan awal pagi ni hehe. Insya'Allah, saya nak habiskan kunjungan di Senarai Tanya Blog Gua Berat Tak? sebab saya dah join Segmen Blog Gua Berat Tak by Tia . Masih sempat lagi siapa nak join, jam 2 petang ni tutup. Kalau dah join segmen, kena mainkan peranan tau. Jangan senang-senang goyang kaki join tapi diri sendiri tak bergerak, nak harap orang saja nak singgah. Mana boleh camtu. Tak baek tau. 

Semalam saya ada terbaca kat blog rakan blogger, kesian dia penat-penat anjur segmen dengan niat baik tapi ada yang tak bagi kerjasama. Janganlah camtu. Kalau busy or tak dapat online, mungkin boleh dimaafkan, tapi kalau blog tu sentiasa update tapi tak pedulikan pemberitahuan orang, haiii susahlah mcm tu huhu (kecuali autopublish). Kalau saya, lambat atau cepat, saya akan berusaha singgah ke blog yang join, kadang2 dah tamat tempoh pun saya singgah je hehe. (Maaf kalau ada yang saya terlepas pandang tak singgah, korang marah je saya kat ruang komen bagi ingat tau hehe)

Walaupun saya jarang join mana-mana segmen, tak bererti saya sombong atau tak support rakan blogger tau. Saya tau ada yang cakap blogger yang tak join segmen ni syok sendiri dan tak support. Sabo je la huhu. Siapa yang kenal saya, memang tau la saya macam mana orangnya kan? :) Ampun maaf dipinta kalau kata-kata di atas menyinggung mana-mana pihak, tiada niat untuk menjatuhkan mana-mana pihak, untuk kebaikan bersama :')
sumber: Mia Sport Day from fanpage facebook Mia Sara Nasuha

Ramai pencari yang sampai di blog saya mencari gambar Mia Sara Nasuha. Nahhh saya kongsikan lagi koleksi gambar adik comel Mia Sara Nasuha ni untuk ubat rindu korang hehe. Nanti kalau saya rajin, saya godek-godek lagi di fanpage facebook Mia Sara Nasuha :)

Comments

twinkeenabilah said…
betol betol betol. Tp ada time tu sy sndri lupa segmen apa sy join and dah jenguk tak, kdg2 tu bongkar blk entry. haha

Alah comelnya Mia Sara nie, Geram <3
My Name is Mar said…
Tak support segmen org lain, takpe.. Segmen MAR, wajibul ghunnah..
Heeeeeeeeeeeeeee:D
YANA YONET said…
comel betul mia tu kan ^___^
Qynisma said…
Hurm.. botik2 ! sokom awak :))
hee~ camat pagik :D
yatie Awang said…
kerana itulah kakak tak dapat nak join segmen dari tia, sbb kakak tak dapat nak bw, bizy, ini pun curi2 masa, pun tak boleh lama....
Ezad Skytech said…
betul tu..setuju sangat..kalau nak join segmen ni kena la ada komitmen..takkan nak tunggu blogger lain datang kan..

lain la kalau betul2 ada masalah..tak boleh nak BW sebab line slow ke apa..tu boleh dimaafkan la..kalau lambat pon takpe..janji join segmen tu sampai habis.. (^^,)
Ezad Skytech said…
mia sara memang comel..hee (^^,)
Cik Gee said…
ha? ade ke yg cakap blogger x join segmen ni syok sendiri dan x support? ermmm ermmm.... gee x pernah pon join mane2 segmen. tapi xdelah sebab tak support. takut gee tak boleh nak bagi komitmen je.. agpon, kalau sorang x masuk berlambak ag yg lain nak masuk. kan? kan? hehehe.. syok sendiri ni cuma sesuai utk blogger yg bukak blog pastu kutuk2 blogger lain mcm blog dye bagus sgt. itu baru syok sendiri. setakat x join segmen itu bukan syok sendiri namanya.. agpon kita tahu yg penganjur segmen tu sendiri dah bersiap jiwa raga kiranya ada org tak join segmen dia. so, whats the point cakap org x join segmen syok sendiri @ x support? ermmm..
Umie Artoqiemie said…
aik? becarik Mia cdak kat ctok.. kali kitak kdak kdak Mia .. =P
merahitujambu said…
comelkan beliau..suka sgt
merahitujambu said…
ciankan yang jadi mangsa..sy dh selalu baca tentang ini..ramai komplen
[sutera kasih] said…
@merahitujambu:
Mia memang comel, cerdik pulak tu :)

aahhh..tu la..kesian, sy pun selalu perhatikan..ramai join tapi tak nampak pun dorang singgah ke blog yg join, xtaula pulak kan kalu jd silent reader kan huhu
[sutera kasih] said…
@Umie Artoqiemie:
hehe aok umie..mun rah bhgian stat ya bah, nang melobo2 jak keywords gambar Mia Sara Nasuha..

syiohh..mia kdk kmk?dolok2 kali bena masa kecik hehe
nur Muhammad said…
mia sekarang semakin comei dgn rambut panjang..saya suka..saya suka..
[sutera kasih] said…
@Cik Gee:
sy dh reply kt blog gee hehe
[sutera kasih] said…
@Ezad Skytech:
yg ada sebab musabab yg boleh diterima, tu takpela :)

aahh..tak selfish kan fren..kena bg kerjasama ^_^
[sutera kasih] said…
@yatie Awang:
takpe kak..kalau ada waktu terluang, bolehla join lagi segmen2 :)
[sutera kasih] said…
@Qynisma:
hehe..selamat tengahri :P
[sutera kasih] said…
@My Name is Mar:
hehe kalo Mar mesti support sentiasa kan :p
H.J said…
nak tunggu tia bagi list penuh baru nak p bw..boleh ke macam tu??haha
[sutera kasih] said…
@twinkeenabilah:
hehe..biasala, kdg2 kita terlupa kan..better bookmark or letak note if join segmen..lagi syok join segmen yg berjalan sehari je :)

Mia mmg comel ^^
aimie amalina said…
hayoooo
boleh plak owg ckp cm tu ye..
emm..
sabo ye kak... =]
iPai said…
hee, syaza !!! salam .. apa kabar .. !!! lama tak singgah, malu ye nak singgah sini =P

wah .. tajuk macam marah dah .. hee, tu pasal saya takut nak join segmen ni .. tapi tak pe laa kan . ikhlas2, kot ada balasannya daripada orang lain kan .. sorg tak balas kunjungan, 10 kawan dia dtg kenal ngan kita .. ok wat . hee

p/s: rindu tak ? wakakaka
Acik said…
alaaar ...
kengkadang tu kite join pastu kita termiss ngan langkah seterusnya (yg jenis ada step berikut) sb kita tak terbaca entri langkah seterusnya tu ...
yalah, bukan 24 jam kite jenguk blog dia, kan!
heheheee ...
tp memang cuba utk puaskan hati sume org.
iMBobo said…
die ni anak iMBobo hahaha... comel bangat budak ini, nk order kat mane ek?hehe
Md. Ramos said…
singgah sini jap boleh?
d_LA said…
dla mmg angkat kaki skang ni nak join segmen sebab takut x dpt bg komitmen..huhu..
amirulspurs said…
hehehe. biasa laa tu. kadang2 sy sendiri lupa pasal segmen ni. tgk ada orang komen, baru nak bergerak cari blog nak dikomen.


p/s : tak komen lagi blog ni rasanya. tp dont worry. evrything is perfect.design,loading tk lambat. :p
Jue said…
betul2..nak hrp org singgah mmg la susah kan

kekdg penah gak join segmen time rajin dulu2..menang x penah lg hihi

bkn rezeki kot
.izzati liyana. said…
saya kenal saya kenal. mana ada cik syaza sombong. dia baik kot. cik syaza banyak gak lah join. dari saya. bukan sombong. tp takot tak dapat nak bagi komitmen. kalau pakai unifi, no hal la. ni pakai BROADBAND tahap siput babi punye kot. sempat singgah blog wajib je. huhu.
ILA HonEyBuNNy said…
napa neh syaza....

syaza baik kan ....ila suka ja singgah blog syaza....;-)

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …