Skip to main content

Gadis Nikon: Today is your special day

Selamat pagi my readers :)
Hari ni 18hb Ogos 2011, genaplah usia my beloved cousin, Amy yang ke 24. Kesian, tua suda, saya still sweet 16 haha. Mungkin ada di kalangan pembaca blog ini yang kenal Amy sebab dia owner blog Gadis Nikon. Yeahhh sila jangan keliru, Amy punya komitmen besar sebab tu lah dia berkongsi profile dengan saya. Nampak kan dalam profile saya ada tiga blog? Okey2, saya tamak. Janganlah marah wuwuwuwu. Amy sentiasa busy dengan komitmennya, so dia jarang ada masa nak blogging tapi masih punya keinginan dan semangat untuk blogging. So saya cadangkan, just kongsi email/profile dengan saya tapi blog tu dia handle seratus peratus. Saya hanya tolong jaga dan tengok-tengok hee.

Faham dah kan kenapa profile saya 'tamak' banyak senarai blog?hehe. Just for amy, wish you a very happy birthday, errr cakap malay boleh kan Amy? Sebab dia hebat 'speaking' wish birthday saya dulu, jadi saya malu huhu. Ohh yeaa, Amy minat bidang photography and of course super single lady. So siapa yg single and punya minat yang sama, boleh ngorat Amy di blognya okey, korang borak-boraklah dan bertukar pendapat apa yg patut pasal fotografi. Amy still in learning process so hope you all can guide her.
"Amy, udah-udah gik frust yaa, bukak gik hati ya ngan orang lain yg lebih layak. Cehh sempat gik ku nyelit cita ngok ya haha. Moga ko panjang umo, dimurahkan rezeki, always gumbira, tabah menjalani kehidupan yg byk dugaan, sayang ko lebih pasal ko bait gilakk ngan kmk, ko jenis sik berkira, jenis memahami, dari kecik kita membesar sama tp since kmk pindah sitok, kmk sunyik diam sitok sekda family dekat huhu. Syukur kampong utan tok ada line tepon & internet, ya jak dpt ngubong kita hehe. Asal nk dekat ujong taun, di palak sekda bayang holiday lain mcm org lain holiday ke KL or so wateva, di palak just tebayang taska Sutera Kasih hehe. Ohh i miss the kids damn much!! Hey Amy, thanks sebab layan aku dgn bait time di sinun. Pas adik nikah, mun ko boring2, dtgla sitok, kita g vacation ngagak dak elsa di Lambak Kanan hehe. Okey la, panjang gilak tok, kelak angol urang baca hihi. Okbai"
Ehhh, ada lagi satu blog nak bagitau, blog Sutera Syaxa. Okey saya memang tamak dalam penulisan haha. Blog tu pada awalnya nak kongsi hasil tugasan masa study, memang dah kongsi tapi dah habis tugasan nak dikongsi. Syukur jugak saya buat blog tu sebab my lappy kan problem aritu, habis semua folder berkaitan assignment saya hilang and nasiblah kebanyakkannya ada simpan dalam blog (T___T). So, status blog tu sekarang adalah bebas. Ada sesiapa nak beli ke?hehe. Sayang kot saya nak delete, jadi biar sajalah. Tapi blog utama saya adalah http://suterakasihyann.blogspot.com (^___^).

*KATA HATI: Andaikata saya 'pergi' tanpa pesan, saya dah wasiat siap2 kat Amy jaga blog ni :')

Comments

Umie Artoqiemie said…
happy birthday padah ngan Amy =)
asnizaziz said…
wahh selamat hr lahir la utk amy ye..hehe..moga panjang umur murah rezki,cepat2 kawin..

amboi ade org ngaku sweet 16 la td..huhu
happy birthday gadis nikon..hehe
bunbun said…
sekda tu ape? hehehe. amboi2 mentang2 org tak faham ye. hihih.
Hanie_Dew said…
kirim salam kat Gadis Nikon.
~AmyLiana86~ said…
wah2..selamat hari jadi jugak..anda di tag..hehehe
H.J said…
tuan belog baru swit 16.?nak usha2 dlu la kalo macam tu..haha
anismelon said…
epy besday tok kazen toh..moga panjang umo..murah rezeki..epy selalu..

psst..baru 16 ke?cne na wat PJJ nye..huuu..jom lah wat sme sme..
mama@eCha said…
happy befday to ur cousin amy...
org tamak salu???...untung dear..sbb nya juak nak dpt lebeh semua..hehhehe
tumpang berfotogedik dgn amy boleh?
sizuka[Izzati] said…
penah tgok blog tu masa tgk your profile.teeeheeee.pape pun happy birthday gadis nikon!*kite geng nikon teeheee*
ILA HonEyBuNNy said…
selamat hari lahir amy...

semoga terus sukses dalam dunia fotografi..;-)

cantik gambar2 amy tangkap..;-)
.izzati liyana. said…
happy birtday cik Amy! :)

cik syaza bajett muda. sweet 16 konon. ceh. haha :P
alif haris said…
HB utk beliau cik AMy :)
mesti hebat photographic kan
My Name is Mar said…
Wa tak suka statement lasst tu..
Sedeyh memanjang-_-"
iMBobo said…
byknye blog heehee
gadisnikon said…
CIK SYAZA thanks 4 de entri... insyaALLAH tggu jak lh sapalh lelaki yg xbertuah yg berjaya menakluki sbg sang suami klak.. hahaha... 4 nw single2 lh dlk... :)

THANKS 2 CIK SYAZA FRENS YG WISH... TERHARU... :)
[sutera kasih] said…
@anismelon:
alamak kantoi suda hehe
nntila sy fikirkan dulu yee dear :)
[sutera kasih] said…
@mama@eCha:
boleh jak kak..pegi cariknya d kuching nun hehe
[sutera kasih] said…
@sizuka[Izzati]:
hehe korang boleh geng sebab suka klik-klik kan :P
[sutera kasih] said…
@gadisnikon:
syiohhh..now we're same maaa..single mingle huhu

bait sik geng aku???yahhh :P
[sutera kasih] said…
@KEPADA YG BAGI KOMEN:

thanks sebab doa & wish birthday my cousin :)
iPai said…
wah .. bahasa sebelah sana tuh klua .. hehe .. comel je ..

selamat besday kepada gadis nikon juga .. daripada ipai yang sweet 18 ..

yg sweet 16 tuh perasan dan perasaan ok !! hehe

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …