Skip to main content

DoodleLiciouss: Mahu Doodle Free?

Sila klik banner untuk ke blog penganjur
Hari ni jangan hairan sebab banyak entri contest/GA/Segmen. Selagi ada kesempatan dan masa terluang, haruslah ditunaikan kalau rakan blogger tag. Ingat senang ke orang nak ingat kita, lepas tu tag? Fuhhh susah tu..kadang saya nak tag orang pun, susahnya nak ingat nama hehe. Kalau orang tag, janganlah marah k? Kalau tak suka, diam-diam saja dan say thank you because mention your name..budi bahasa budaya kita :)

Okey sudahlah merepek tu, terima kasih daun keladi kepada Alea Sara sebab mengetag saya hehe. Walau baru kenal, awak ingat jugak nama saya yeaaa (^__^)

Wahai Cik Cempaka, dalam syarat di atas tu kata dipersilakan bodek kan? Maka dengan ini, saya ingin membodek Cik Cempaka agar memberi saya seketul doodle perempuan yang comel hehe. Sebab?
  • Doodle yang saya lukis tu macam tak comel
  • Belum pernah ada doodle sebagai ikon blog ini yang comel
  • Dengki tengok doodle orang comel-comel
  • Saya tahu, doodle cik cempaka sangat comel
  • Cik Cempaka seorang yang comel
  • Kalau Cik Cempaka bagi saya doodle yang comel, Cik Cempaka akan jadi comel
  • Kalau Cik Cempaka bagi saya doodle, akan saya promosi blog Cik Cempaka (bodek habis)
*KATA HATI: Majulah Doodle Cik Cempaka untuk Kecomelan !! :)

Comments

ajumohit said…
gud luck ye..mmg cute sangat..suke blog sutera kasih ni sbb comey
[sutera kasih] said…
@ajumohit:
thanks sist :)
thanks lagi sbb suka blog sy hehe
Yumida said…
penat la mulut bodek cik cempaka..hahaha
Aisyah Aina said…
haha...memang pandai membodek...
cx's said…
oke cx tk join. huhu. btw, thnks komen kt entry sombong tu. heheh awk oke je syg. no worries :)
ILA HonEyBuNNy said…
hehe...

baiknya bodek neh...

cik cempaka pasti tersenyum..ehhe
||aLeaSaRa|| said…
hahaha mmg bodek dgn aura kecomelan ni hehehehe.good luck ye sis!!!
Nurnajwa said…
Wasehhhhh, bodek habis ni. Ehehehe ;D

*good luck sis comel ;)*
[sutera kasih] said…
@Yumida:
hehe mesti pandey bodek bah kak
[sutera kasih] said…
@Aisyah Aina:
bodek gurau2 saja dek hehe
[sutera kasih] said…
@cx's:
really?hehe thanks dear..try my best being nice wif my rakan bloggers..
[sutera kasih] said…
@ILA HonEyBuNNy:
hehe bodek mcm bdk2 kan

harap2 cik cempaka cair :P
[sutera kasih] said…
@||aLeaSaRa||:
hehe aura kecomelan ekkk..

thanks dear :)
iMBobo said…
goodluck! pandainye bodek haha
DoodleLicious said…
Hye..

ooo bodek sakan yer

thanks ya join ^^
iPai said…
nak doodle yg syaza lukis !! hehe
iPai said…
kata hati tuh tertinggal sumtin,

*ehem, saya pun comel ..
♥ Dea ♥ said…
hehe..ng bodek abis... mk join bleh??..:P

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …