Skip to main content

#WW6: Hero, Fizo Omar

sumber gambar Fizo with the tallest man: Fanpage Facebook Fizo Omar


*INFO: Takziah buat Fizo Omar dan keluarga. Ayah Fizo telah kembali ke Rahmatullah. Sama-sama kita sedekahkan surah Al-Fatihah kepada Allahyarham.

Comments

iPai said…
baru tgk dia kat tv3 tadi .. uhuhuh
Bui Idzra Ryn said…
innalillah..dh tlalu tinggi,alu pelik rupa laki ya,nak owh..^_^
.m y z. said…
dulu ziema minat kot dengan fizo omar tapi skang dah kureng skit nk minat artis2 ni. hehe.
Khairul Antasha said…
tingginyaaa...

salam takziah utk fizo & family
Zura said…
tingginye...pagi td tgk MHI..pun tunjukkan org tertinggi...rase cm dr cina..
Raji and Yeen said…
innalillah..
semoga ayahnya ditempatkan ke dalam golongan2 org yg beriman..
begitu juga kita satu hari nanti
amin
shandye. said…
al-fatihah buat saudara fizo...
al-fatihah...
smga ditptkan bersama org yg soleh & solehah

done follow here
yatie Awang said…
Al-fatihah...

memang tinggiiii....
Fahmyliana said…
takziah..al-fatihah...
Cik Baju Kurung said…
Alfatihah . -.-

btw , thanks sudi singgah blog CBK . :)
lilypelangi said…
saya pernah jumpa orang tinggi tu !





takziah buat fizo and ahli keluarga
JiQjiL said…
takziah gak..
[sutera kasih] said…
@iPai: MHI tadi pagi kan org tinggi ni ada dtg hehe
[sutera kasih] said…
@Bui Idzra Ryn: yala tek kak bui..tedah ngganya tek ssh nya begerak, nk bediri pun susah, nk duduk pun susah tek dlm MHI
[sutera kasih] said…
@.m y z.: minat2 camtu je..minat lakonan..hehe
[sutera kasih] said…
@Khairul Antasha: tinggi tinggi :)

al-fatihah..
[sutera kasih] said…
@Zura: kak zura, yg kt MHI tadi tu, yg dlm gmbr ni la..org yg sama dr pakistan hehe
[sutera kasih] said…
@Raji and Yeen: amin ya rabbal 'alamin..
[sutera kasih] said…
@shandye.: al-fatihah buat ayah fizo..
[sutera kasih] said…
@Axieana Yumi Life: al-fatihah..amin..

thanks dear :)
[sutera kasih] said…
@yatie Awang: al-fatihah...

dgn keunikan ketinggian, dia boleh menjelajah dunia :)
[sutera kasih] said…
@Fahmyliana: al-fatihah buat ayah fizo..
[sutera kasih] said…
@Cik Baju Kurung: al-fatihah...

sama-sama kasih CBK :)
[sutera kasih] said…
@lilypelangi: awak jumpa kt mana???wahh bestnya, ada begambar x?hehe
[sutera kasih] said…
@JiQjiL: salam takziah beliau & keluarga..

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …