Skip to main content

Kekasih Yang Tak Dianggap

sumber: SARANGHAEO12.TUMBLR.COM

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

Lirik Lagu : Kertas - Kekasih Yang Tak Di Anggap

SORRY SORRY SORRY...ini entri autopublish tau. Hari ni tak dapat nak blogwalking, ada hal sikit. Komen pun tak approve lagi. Tunggu yeaaa, nanti saya lawat awak semua :)
-with love, SK-


*KATA HATI: tiba-tiba pulak lagu sadis camni kan?HAHA

Comments

Dea said…
bok dgr lagu tok lam crita ana lu'lu tdik..:)
deAnza-wAnda said…
shuke lahh...i like... suke sgt lagu nih dear...
AmirFX said…
Lamak sik dengar lagu Kertas tok...
Maii Yusre said…
sementara tunggu ww harini maii datang sini :D
Rindu kat kak yan! XD
Heee..lagu ni best kan..
ILA HonEyBuNNy said…
tajuk lagu neh pun dah sedih kan....

sob3...xnak la jadi gitu...ehheh..

ohh..sutera bz ya...take cre n good nite...;_0
aimie amalina said…
kikiki..x dapt BW sebab kite ke?
huuu..cian akak ye..
suke lagu ni sebab dulu roomate suke!
hahaha
[sutera kasih] said…
@AMY:my old time fav song....... hehe
cik springs said…
@[sutera kasih] dear..ada lagu baru pinkan mambo.."cintaku dimutilasi" lagi syioukkk melayan..
alif haris said…
dulu lagu ni fav :D hehehe
iPai said…
wah .. tak biasa dgr lgu ni .. hehhe

wah2, syaza bz keh ... huuu
.izzati liyana. said…
huhu. tak taw lagu ni. :|
[sutera kasih] said…
@Dea:
hehe ana lu'lu best ohh dear..
lagu tok femes bh time kmk study :P
[sutera kasih] said…
@deAnza-wAnda:
sy pun suka lagu ni..maksud yg mendalam gitu huhu
[sutera kasih] said…
@Maii Yusre:
hallu maii !!
lama xnmpk, sebok ekk?hehe

lagu ni best bangettttt :P
[sutera kasih] said…
@ILA HonEyBuNNy:
aahhh..tajuk pun dh sedih..
apa lg lirik lagu, sayu kot huhu
[sutera kasih] said…
@aimie amalina:
xdala dekkkk hehe..
akak kalo buat keja, mmg fokus cket :P

lagu ni best kan aimie..perghhh feeling :P
[sutera kasih] said…
@AMY GADIS NIKON:
aisemennnn..alu ingat gerek lamak kau yaa...best gilak kau ya mi hihi
[sutera kasih] said…
@cik springs:
yaka??kelak kmk google lagu ya hehe
[sutera kasih] said…
@iPai:
kalo tak biasa, biasa2kanlah ipai hihi
[sutera kasih] said…
@gadisnikon:haish eh... xda kaitan ok... my small heart had finally forgetten him... haha.....
[sutera kasih] said…
@AMY:
PEWITTTTTTT..lem nya ku ngan kau ya mi haha
[sutera kasih] said…
@GADISNIKON:haha... lawak ko ya...
ooo ada lagu krtas tok dalam henpon kmk....
[sutera kasih] said…
@ciK LyndaWawa igUana:
best ohh lagu tok..layannnn :P

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …