Skip to main content

Contest: Tagline Kreatif by AlyaEsprezzo

*klik banner terus direct ke blog penganjur Celoteh Si Alya*
Blog & Fanpage Celoteh Si Alya

Saya berminat nak join Contes: Tagline Kreatif by AlyaEsprezzo sebab utama adalah 1st prize contest tu idaman kalbu hehe. Semua syarat contest sudah saya penuhi wahai cik Alya. Eh, semua my rakan blogger dan pembaca setia blog ni, jom lah join contest ni. Hadiah menarik tau (Domain percuma setahun, barangan Bodyshop, Selendang Pashmina, Goldbox Chocolate). 5 Komentar untuk post ni, mesti join HAHA. Kalau berminat nak join, sila lihat maklumat lanjut contest di SINI

Nama Blog: Sutera Kasih
Nickname Sutera Kasih dah lama saya guna since 2006. Start masuk dunia blog masa 2008, saya teruskan guna nama 'Sutera Kasih' untuk nama blog. Memang tak pernah tukar sebab pembaca kenal blog saya dengan nama keramat tu hehe. Saya pernah dah ulas kenapa saya guna nama tu di SINI.

Tagline Blog: Sharing is Caring is Loving is Sweet
Saya rasa tak perlu dihuraikan pun awak pun dah tahu maksud setiap perkataan dalam tagline blog ini. Tagline blog saya melambangkan apa yang saya KONGSI mempunyai mesej yang berunsurkan AMBIL BERAT dengan keadaan disekeliling pelbagai aspek, berkongsi hal-hal kekeluargaan, persahabatan, pelajaran, tips-tips, keagamaan, politik, kesihatan, isu semasa, dunia blogging, makanan dan masakan, ulasan buku dan perfileman/drama, info public figure, percintaan, dan sebagainya. Apa yang diSHARE dlm blog ni menunjukkan saya CARE dan LOVE, pendek kata ianya SWEET, bukan? (^___^)

*KATA HATI: Kalau suka nama blog dan tagline blog saya, berilah komen hehe. Doakan saya menang contest ni sebab saya berangan nak ada DOMAIN sendiri wuwuwu (^__^)

Comments

kepada sutera kasih, semoga berjaya menang contest ;)

p/s: thanks coz sudi singgah and join my site too ;)
HonEyBuNNy said…
good luck sutera...'

best tu tgk hadiah2nya...

ila suka tagline sutera...sharing is caring is loving is sweet...;-))
Gimi said…
good luck!!

header kamu cumil la..
iKhRam said…
semoga berjaya.. hadiah body shop tu.. tak tahan..
ASaDa RyutaRo said…
hehe.. good luck! semoga menang hadiah ya.

tagline itu sangat sweet. ;)
Alya Esprézzo said…
hahahah..gudluck dear! suruh kwn2 komen entri nie bebanyak, mane la tau dpt domain idaman kalbu..hahaha btw thx join :)
menarik ! rasa cm nk join je. mungkin esok @ lusa :D
diana said…
semoga berjaya...:)

blog kamu memang patut ada domain sendiri..sebab banyak entry2 yang bagus..
emy hamizah said…
gudluck to you..hee ;)
izaLis™ said…
I wish u all the best, dear..
Insyaallah.. berkat doa Izza Izalis !! yeahh.... <3
adan said…
gud luck er..pakai domain sendiri napak lebih expert..
aku dapat name aku pon 2006...
terbaek...
meniti senja..
hehehe...
syahira ariff said…
gud luck awak
=D
kalau sy juri,sy bagi awk mng
hehe
Ima Salsuzaima said…
gud luck akak..mun menang, dapat juak domain free..hehe
Bui Junaidi said…
gud luck sutera..
sutera kasih..
romantik jak bunyi nya koh
wahida said…
aku harap sgt ko menang, sbb blog ko ni best!! sumpah tak tipu, ko patut ada domain sendiri okeh...
Far8 budak baik said…
betul ker care love sweet ni???
hahahahahahahahaha =p
pehhhhh 2008 kau mula..
lama gile berblog..aku
baru setahun setengah..
grrrrr x ley kalah gini..
haha
apik pehe said…
hehhee..gudluck yer
mykhalis said…
selamat berjaya k?
sarah mohamad said…
good luck dearrr! hadiahnyaa masyukk gituu. :D
gudluck gak ...:) all the best k ...
wadud@duad said…
gud luck ea.. :)

dah terjawap suda.. -->
http://slumberblogger-freedownload.blogspot.com/2011/07/tutorial-cara-membuat-gambar-gif.html
EYFAalias said…
wahhh. good luck :D
cikmima said…
meyh join GA sy pulak..hehehe

http://rosmimarazak.blogspot.com/2011/07/fantastic-moment-studio-yipiiiiiiii.html
Zura said…
good luck yan..semoga impian jd kenyataan..
Redbloodsnow said…
good luck yan syg :)
Syuxer said…
good luck..:)..hensem nama sutera kasih..sharing is caring is loving is sweet..it so awesome lah..
ajumohit said…
gud luck ye, salam terjah dari bloglist buii!!!
d_LA said…
hope sutera kasih menang maka dapatlah berdomain..Amin^^
Abang Stalker said…
wah,bole join ni. :) sutera kasih da mmg sesuai la tu nm.indah je.. :)
Hans said…
good luck

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/review-filem-harry-potter-and-deathly.html
nur said…
Good luck my dear..
alif haris said…
semoga berjaya ya ^^ btw tengs exchange link ..
sy dah letak link blog ni dlm blog sy^^
izfanora said…
gud luck dear.. :)
Nurnajwa said…
Good Luck, boleh mng punye ni. Tagline dh kreatif hbis dh :]
nabilah_2908 said…
good luck Sutera Kasih...!! :) :) :)
Shawn Razaleigh said…
goodluck sutera kasih!!!

ada chance ni..:)



jemput singgah
singgah ke blog kiut ni
Dea said…
ktk knk tag.. hehe
Bigdaddyz said…
kompom menang lah...:)
Chaza said…
goodluck akak!mesti maneng punye~~~
=D
ABU said…
good luck GA ni..
Meck said…
swak x tulen. bapak org swak. haha. skg kmk tinggal d bbrunei sbb bpk keja sitok. bahasa swak pun x fluent sbb dulok sekolah kat sabah hehe
Hamba Ilahi said…
tak suka sebab banyak sangat is..

hehe..

kat blog saya pun ada segmen..kalau bermnat join lah..

btw blog anda akan dipromosi dalam artikel pada pukul 1 ptg ni..
Elie Lily said…
gudluck sista! :)
Far8 budak baik said…
kak..dah bace kot yg ni..
hahahahaha =p
[sutera kasih] said…
to all my readers & commentars---->

THANK YOU SO MUCH sbb wish wish me hehe..

kalau sy bertuah, korang yg bawa tuah utk saya..free promotion blog utk awak semua nnti bulan depan :)

kalau sy tak buat, tolong ingatkan saya okey :)
cik sakdi said…
oooo.. ade tagline eh. mcm penyanyang gitu. hihik
yatie Awang said…
semoga berjaya ye syaza...
as salam..
moga menang ;)
bertukar domain~

eh. baru perasan makcik zie redbloodsnow dengan makcik dLa dalam ni

=p

by : fadzli-rt
J.Syazwana said…
gud luck yang.
all the best
heeee
kimiez said…
goodluck..mcm ade potential jer nk menang..
Elie Lily said…
da lamaelie tak join bnda2 macam ni..heheh..gudluck yaw! :)
nunui Joe said…
sy pregnant sudah ni kak. haha. tida ba. Masih study lg ni 2 tahun lg. Insya Allah. kakak di mana sudah skg?
Myboiler said…
good luck ... follow...
nunui Joe said…
jadi kakak bila maw kawen? kak is tunang sudah tu. ehhehehehehe
ILA HonEyBuNNy said…
nak menyibuk sini jap...

lawanya blog sutera yg baru neh...pink gitu...;-)
cik blogger said…
yan..
di mn ko buat template sama header blog ko ni?
order ka?
[sutera kasih] said…
@cik blogger:
ehh ndak lahh..header tu aku buat sendiri, gmbr kartun tu aku lukis guna paint..font nama header tu aku edit di picknik.com..
templete ni, aku cari2 di google..then aku edit sikit letak doodle ku tu hehe
peep said…
semoge cik sutera kasih ni mng la yea.. :)
iMBobo said…
gudluck! meriah oo kt sini :)
Mrs. Farhan said…
Goodluck dear. Chaiyokkk! =D
PeRmAtA bIrU said…
wah ramainya..:)

:) datang dari contest alya..:) good luck k...
iMBobo said…
tahniah! iMBobo dtg lagi sini hehe..

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …