Skip to main content

.best ke main burung ni?.

...hari ni 13 April 2011, dah nak masuk setengah tahun saya 'tanam anggur'. saya BOSAN dah huhu. main facebook pun dah naik muak, hahhh dah ramai yang main burung yang bernama Twitter ni. best sangat ke? kawan-kawan cakap best, lama dah teringin nak join tapi asyik tertangguh sebab malas hehe. so tetiba my bapak ajak main twitter, maju betul bapak ku ni..dia cakap syok banding facebook, al maklumlah dia orang media. dulu masa saya belum ada facebook, dia jugak yg ajak main facebook..hahh sekarang ni twitter pulak..haizzz rasa tercabar pulak takkan saya yg anak ni tiada account twitter, memalukan hahaha gurau jakk..memandangkan saya pun agak BOSAN dan SUNYI, so baik mengisi masa terluang untuk mensosialkan diri, means blogging sambil facebooking sambil twitting sambil earning money sambil sharing !!! HEHE..so mehh lah ajar saya main burung ni..saya tak reti hihi
boleh follow saya kat sini yerrr:
|
|
|
|
V

Follow yannsazza on Twitter

Comments

Yann Mazian said…
kmk udah folo ktk. hehehe. :D
[sutera kasih] said…
@yannmazian: yaka???ktk 1st la ya hehe..kmk lom follow ktk..jap2 mek carik ktk hehe
yayalya said…
siap ak promote ko lagi twitter ni hahahahahha :) aktif2 selalu ya cik yan
[sutera kasih] said…
@yaya: aaahhh..blushing i tau hehe btw, thanks yaya muahhh :P
[sutera kasih] said…
@meniti senja: tak best ekk??hehe best kot
Redbloodsnow said…
haa mek x reti koh nk bermain twitter. mek more prefer Fb dr twitter. x paham mek bertwitter..hikss
[sutera kasih] said…
@sis zie: kmk pun sik reti juak..tp main entam jak, not bad lah..best2 hehe

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …