Skip to main content

.grafitti arts photoshoot session at the EchoPark @Suria KK.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)
Okey entri kali ni hanya untuk berkongsi background chantekk untuk korang nak bergambar dan posing sakan di sekitar Kota Kinabalu..hehe. Perghh entri kali ni mungkin agak melampau saiz gambarnya sebab saya teruja baru belajar cara nak ubah saiz gambar kat entri supaya jadi extra large haha..kesian baru tahu la pulakk !!! owhh ya, saya baru dapat tau jugakk pasal grafitti art kat bawah ni, kalau nak tengok proses pembikinannya sila klik di SINI

Sebelum tercetusnya idea bergambar ni, saya dan cik Izza merayau kat Centre Point sebab nak cari buku di Popular & Eatons..tetapi hampehh saya tak jumpa semua buku yang saya cari huhu..(next day saya jumpa dah semua buku yang saya nak beli dan saya gumbira hehe) lepas tu, bestfriends cik Izza si Encik Jai & Banditz pun diangkut oleh cik Izza semata-mata nak bergambar kat Echopark depan Suria KK, sebab cik Izza dah lama mengidamkannya hehe..Makanya saya pun ikutlah sekali memenuhi hasrat cik Izza sebelum dia berhijrah jauh meninggalkan saya huhu :'(

My bestfriend...cik Izza :)

 saya hanya menumpang kasih untuk bergambar sahaja haha


Cik Faezah J. and her bestfriends, Banditz & Jai :)


..ehem, ada gaya macam indie band tak??hahaha




thanks to cik Izza kerana menceriakan hari-hari saya yang lepas..
ada banyak lagi gambar..boleh view kat blog cik Izza hehe

next entri nak kongsi kat korang pasal holiday kat Manukan Island!!!


sharing is caring is sweet
ONLY SUTERA,

Bookmark and Share

Comments

Zura said…
mural dinding tue mmg cm tue ke..unik..
izaLis™ said…
cik izalis xkan kemana.. cik izalis akan sentiasa berada di hati cik syaza kan? hehe..bff forever dear..~
Yann Mazian said…
cantek2 jak gambar ya.. gmbr no. 5 paling kacak! hihi. :D
@ZURA: yup..unik kan?klik kat link ada kt situ if nak tau siapa buat
@IZZA: hehe thanks dear :)
@MENITI SENJA: terima kasih :)
@YANN: aisehhh...hahaha kembang kempis :P
yayalya said…
smat!ak tak pernah tgk dkt2, selalu tgk dr jauh dr dalam kete..adeh! sedih...
FeeQ said…
Kan bagus kalau KL pun ada. Mesti i dah pergi for photoshoot
@yaya: aku pun baru 1st time singgah, itupun member ajk..kalo x..aku pun xda ksmptn nk singgah huhu
@feeq: takkan kt kL xde?msti ada tu..carila k..kalo x, dtgla sini :)

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …