Skip to main content

♡ idamanku selalu....AIS JAGUNG SUSU ♡

Salam berbahagia semua my readers. Entri hari ini saya nak kongsi tentang idamanku selalu hehe teringat McD pulakk, yummy itu burger..mesti korang pernah tengok iklan Mc Chicken baru tu kan?haha..kami suka tengok sebab ada part yang lucu..siapa perasan angkat tangan cepat!!! Okey...ssshhhh diam-diam udah2la tu gelakkan dia :D

Okey kembali kepada point utama entri kali ni, saya nak kongsi tentang minuman kegemaran..ceyhhh janganlah gelakkan, tau lah macam nak isi biodata kat buku time zaman sekolah haha benda ni saya hanya dapat di sini sahaja (Bumi Kenyalang). Sebab saya dah try order kat tempat tinggal saya di Bumi below the bayu, banyak tempatlah jugak, lain yang orang tu hantar kat saya dan ada pelayan yang akan cakap apa yg saya order tu tiada..huhhh kecewa tak? Padahal minuman tu dapat buat sendiri kot..senang jakkk hihiihi

Inilah idamanku selalu.......Ais Jagung Susu!!!!!!ekekekeke :D Pelbagai bentuk cawan yang ada hikhikhik..gambar paling last tu special sikit, tu ada extra MILO hehe

Gambar-gambar tu bukan search kat google tau..gambar original punya segar dari kedai haha kalau nak diikutkan banyak lagi tapi takkan nak upload semua, kang air liur korang meleleh-leleh, saya tak tanggung risiko !!!! hihihi

P/S: Cara buat Ais Jagung Susu:
Sediakan bahan-bahan seperti Jagung sebaiknya yang dalam tin instant, susu manis, air suam dan ais yang dikisar. Gaulkan semua bahan di bekas yang sesuai dan minum. Boleh ditambah dengan 'Nata de Coco' or 'Pearl'...yummy.....!!!



sharing is caring is sweet
ONLY SUTERA,
Bookmark and Share

Comments

@MENITI SENJA: memang syedappppp :)
yayalya said…
yan, sdpnya...adoyaiiii hausnyaa ak
@YAYA: haus?minumlahh..try buat, mesti ko suka :)
mr_mrs mikko said…
mo buat sndiri ni...
@SIS WANIE: buatlah kak..sedaaaaaapppp

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …