Skip to main content

| ♡ 10.10.10 HER & HIM SPECIAL DAY ♡ |

10.10.10
Nice date...yeahhhhh sweet day
semua org dgn agenda masing-masing
merancang sesuatu yg istimewa pada tarikh tersebut
sebab hanya sekali dlm seumur hidup hehe

Masa tarikh tu aku agak sibuk meraikan hari konvokesyen
pada masa yang sama tarikh tersebut jugalah
my beloved cousin melangsungkan hari pertunangannya
menyebabkan antara kami tidak dapat hadir
ke hari istimewa masing-masing uhuksss :'(

aku di sini..mereka di sana
siti situ sana sini hehehe
CONGRATULATIONS ya my dear min
jodohmu sampai dulu dari aku & kakakmu :D
agak sik adil coz amy jak dpt cincin langkah bendul
aku???????cincin tembaga pun jadilah dek haha

pssssttt...janganlah marah ya kepada tunangmu dek
aku upload gambar2 tok :P
even aku dah diberi amaran tapi lagikk ku suka ya
makin dilarang makin ku suka buat haha
buwekkkkkkkk......!!!!!!

our little cousin Princess Aina
she's very super duper damn cute hehe

So sweet this cuppycake hehe
i want it..i want it !!!!

the first time i saw this picture..
i feel very TERKESIMA !!!!
thats really my cousin Amy???
Yeahhh...she's look very beautiful !!!hehe
[bak kata nya empun, sik kalak2 berias hehe]

macam dia pulakk yg bertunang hihihi
i adore your black baju kurung lahh!!!
Amy, mok sigek ehhh :D

.....you're so beautiful dear :)
thats why i bagi blurrrr your face hehe
[sorry again mr.azan for uploading your fiancee's picture]
don't worry...she's yours bahh :D

my dearest Amy & Min...
ini tanda aku TERAMAT GUMBIRA dgn hari bahagia kamu
sayang sekali aku xdapat hadir majlis tu uhuksss
alangkah seronoknya sekiranya Sabah & Sarawak
ada jambatan panjang huhu

...counting days yeahhhh
gonna see my cuzzie!!!!
heart you girls



*pssstt...bersedialah aku menerima mesej sebab
menguplot gambar2 ini kui3....
pukul lah saya hihihi*

sharing is caring is sweet
ONLY SUTERA,
Bookmark and Share

Comments

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …