Skip to main content

[ Menghitung hari MY BIG DAY ❤ ]

Salam semua (^___^)
Setelah sekian lamanya aku rehat blogging hihi
entahlah tiba2 hobi blogging HILANG sebentar :P
ada dua faktor aku stop sekejap
1st coz tak bayar internetlah wahahaha
2nd coz BUSY

BUSY?????
prepare nak raya lahhh..
tiada masa nak bukakkk PC & menaip2
then time raya sudah tentulah BUSY tahap gaban
melayan tetamu2..aku pun pegi beraya :D


sepanjang 'mendiamkan' diri dari blogging
aku RESAH dgn result semester akhir
BINGUNG dgn status KONVO
dahlah tak dapat nak o9 time tu..GILA (^__6)

secara kesimpulannya, aku SABAR jak lah
kawan2 lain time tu busy ngan potpetpotpet
pasal result sem akhir & status konvo
aku tutup telinga & mata jak lahh =)

Result semester akhir??
for my rekod peribadi agak mengecewakan
tapi tetap BERSYUKUR =)
coz ada masa kita di atas ada masa di bawah..
tapi ALHAMDULILLAH pointer still maintain ~

Nak tau bila aku cek semua ni???
malam raya until ke subuh raya hehe
SABAR jak lah coz LINE sgt LAJU kannnn
berdebar2 jantung time tu hoho

ALHAMDULILLAH......i've done!!!
rasa macam tak percaya :)
before ni aku pakai 'Jubah Replika' jakkk
InsyaALLAH 9hb Oktober 2010 nanti
aku akan pakai Jubah & topi konvo yg sebenar hihi

To ALL MY FRIENDS...
especially my coursemate, schoolmate & housemate
CONGRATULATIONS for our graduation =)
A VERY BIG THANK YOU to
My Parents & Family
My Boo
My Friends
My Lecturers
Pakcik2 bus UMS
Pakcik2 Makcik2 Cafe
and You...

atas segala dorongan, sokongan, pertolongan,
motivasi, ilmu, kasih sayang, dan
sentiasa mendoakan kejayaan saya
tidak lupa kpd jasa pakcik2 bas, tanpa kamu
saya tidak dapat pegi kuliah hihi
juga penjual di cafe tanpa kamu
saya tidak dapat fokus dlm kuliah hua3
Syukran Jazilan (^____^)


sharing is caring is sweet
ONLY SUTERA,
Bookmark and Share

Comments

Peri PiA said…
Owh tajuk :P
hihi..welcome back
@peri pia: why dgn tajuk? :D
thanks hehe
Peri PiA said…
hihi..ingt mcm tunang ke..kawin ke
eyana ~_* said…
eheh..akhirnya kluar juak post tbaru..kmk jak lh msh lum molah updte blog gik..btw, tahniah za..InsyaAllah, c u there..

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …