Skip to main content

[ Sinetron Cinta Kirana ]

'Bisa nggak sopan santun depan orang?'
'Apa lu ingat lu kaya bisa aja hina2 org miskin?'
cewahhhh...tiada kot skrip camtu hahaha
saya reka2 jakk tuuu :P

Honestly, masa mula2 nampak iklan sinoetron ni
rasa tak berminat sangat hehe
sekali nontonnnn..rasa nakkk lagiii haha
Sinetron Cinta Kirana dibintangi oleh
Nia Ramadhani..

erkkk dalam sinetron tu..
saya kenal si Nia, neneknya & kakeknya jak
pelakon2 lain tu xpenah nampak pon sebelum ni
perghhh si Nia ni kalau berlakon watak jahat or baik
mesti menjadi dan hiudp watak tu..
ingat lagi watak Siska a.k.a Bawang Merah?hehe

❤❤❤❤❤
❤❤❤❤
❤❤❤
❤❤


credit : uncle google

Siapa kat sini peminat Sinetron Cinta Kirana ?
Sila angkat tangan...saya..saya !!!hehe
saya suka lagu OST sinetron ni =)
jom layannnn....


Semula ku tak tahu
Engkau juga tlah ingin memilikinya
Bukankah aku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya
Kamu tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia berikan aku
pertanda cinta

Janganlah kamu banyak bermimpi
Dia untukku bukankah dulu pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku

Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Lihatlah nanti lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya

Kusarankan engkau mundur saja
Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya
Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku Bukan milikmu
Lihatlah nanti Lihatlah saja
Biarkan aku Mendekatinya

Kamu Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh
Dia untuk aku
Bukan
Dia untuk aku

OST Cinta Kirana
Dia Milikku
(Yovie & Nuno)
DOWNLOAD LAGU

sharing is caring is sweet
ONLY SUTERA,
Bookmark and Share

Comments

Peri PiA said…
Salam Ramadhan Dear :)

akak tgk sinetron ni kat umah mak akak,mase nak tgu buke puase sabtu lps..lyn juge hihi

jaat kan pacar galang...

umah ak xde ashtero,hehe
peri pia: salam ramadhan gak kak :)

best kan kak cite ni..hehe geram ngan pacar galang jaat..xpa kak, sabtu kan ada marathon hehe
Redbloodsnow said…
mek yannn..mek nanggg lah suka gilak² diat sinetron tok. sbb nia berlakon. mek suka nia gilak².

psstt..mlm tdk sanggup mek tido pey kol 12 semata² nk diat siaran ulangan sinetron tok. coz mek ptg marek terlepas die, sungkey di luar :P
minat ooo sma crita ni yan..
tp sadis, kaka dpt tgk ulangan tgh mlm jaa..

tp ndapa, yg pntg tgk.. hihi
sis zie: yahhhh ada geng tokkk hehe..kmk pon suka juakkkk..hihi kmk pon sama juak ngga nok ulangan mlm jak pasal ptg2 gik gago sungkey :p

kak wanie: nahhh ada lagi geng ni tauuu hehe..nsib ulangannya tiga kali jadikk ndak risau kalau ketinggalan :P

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …