Skip to main content

[LOST..drama bersiri yg buat aku kdg2 LOST jugakk]

Drama bersiri seterusnya saya nak review
drama LOST..tapi saya main redah jak nonton
xtau LOST yg tengah ditayangkan kat 701 ni
season mana punya haha

tapi aritu ternampak iklan LOST final season
ditayangkan kat beyond..
alaa tak langgan channel tu lah huhu
kena tunggu lah nanti ^_^
❤❤❤❤❤
❤❤❤❤
❤❤❤
❤❤


credit : uncle google

Drama LOST yang saya tengok ni
main jam 10 pagi kat 701
ulangan jam 5 petang
season two kali kannn hehe

honestly lah saya nonton drama LOST ni
saya sendiri sampai LOST jugakkk
memikirkan jalan ceritanya yang kejap2
flashback..kejap2 future
kejap2 hidup kejap2 mati hehe

tapi saya suka sebab buat saya berfikir
if drama yg buat saya langsung xberfikir
setakat nak penonton nonton jakkk
awal2 lagi saya tukar channel wakakaka

saya suka tengok si Hugo ekekeke
kesiannn dia kena cakap gila kan
saya confuse si Benjamin tu jahat kah baik?
boleh pulakk pulau tu boleh hilang2 kan hehe
owhh ya siapa bah si Jacob tu?
xkan biskut Jacob kan hihi

kalau nak faham ceritanya..
meh la nonton sama2 nanti ok (^___^)



*siapa minat nonton drama Chuck & CSi????*



sharing is caring is sweet
ONLY SUTERA,
Bookmark and Share

Comments

Dakjaat™ said…
drama lost ni buat aku rasa fade up.. entah bila la dorang nak keluar dari pulau tu .. kejap2 review pasal the past .. jadi macam, bengong lak tengok drama ni. haha!

Thanks for sharing with us :)
Moderator Blogger's Malaysia
DAKJAAT.COM
Dakjaat: owhh kmu pulakk moderator blogger's malaysia..tertanya2 gak sapalah empunya hehe..thanks singgah kat my blog..yeahh..drma lost ni ntah bila dorg nk kuar dr pulau tu..saya layan jekk haha

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …