Skip to main content

::: TIPS NUFFNANG :::

Ads NUFFNANG ku..plz click (^_^)

aritu jalan2 kt blog kwn2..
then terjumpa entry menarik !!
pasal nuffnang hehe
wahhh selama ni aku tak tau kott..
main klik2 jek tp stil jugak tak bertambah???
nak tau kenapa??
sila baca artikel kat bawah..
*aku dah mintak izin pinjam entry beliau*
aku ambik dari penulis blog
E-DEKZ
thanks a lot to him sebab bagi info yg
yang menyedarkan kita sekalian hehe
kepada gadis bernama
SARANG SLAP ME PLZ
hope this entry boleh buat ko faham sikit2lahh
pasal nuffnang..
kalo tak faham gakk..
ko try tanya empunya artikel ni k =)
xpayah malu nak tanya..
orangnya baik (^_^)


Tip-Tip menggunakan
NUFFNANG
Baca Ini!
Nak Tau Kenapa?

Selalu ada di shoutbox anda perkataan seperti ini
“Klik Potato anda”,
”Tembak Nuff anda”
dan sebagainya betul bukan?

Bila anda lihat seperti itu anda berasa ramai
yang sudah klik ads anda,
anda lihat di
Akaun Nuffnang anda UNIK IP
makin meningkatkan?

Tapi Income masih rendah juga,

SEBABNYA BEGINI : -

Apabila NUFFNANGER atau PEMBACA Blog anda
MengKLIK Ads/Iklan anda,
mereka akan KLIK lalu
MENUTUP TERUS NEW WINDOWS IKLAN TERSEBUT
SEBELUM ADS/IKLAN DIPAPARKAN SEPENUHNYA.

Ini menjadikan ID dan Link Blog anda
yang dibawa oleh Ads/Iklan anda tidak sampai
ke Server Nuffnang,
Apa yang diterima oleh Server adalah KOSONG
tidak membawa apa-apa pada KLIK yang dilakukan.

Ini juga terjadi kerana
(Tuju Kepada Nuffnanger yang Aktif dalam Misi Klik)

- Anda mahu cepat2 klik2 di blog tersebut supaya boleh,
pergi ke blog lain untuk klik disamping
promote link anda untuk diKLIK Semula

- Anda membuka terlalu banyak tab blog lain
sehingga
boleh mencecah 10 blog sekali gus,
ini juga bergantung kepada KELAJUAN
INTERNET ANDA,
SPEC PC/LAPTOP anda,
Jika anda mahu buka sekali gus banyak blog,
Internet dan Spec Komputer juga main peranan penting,
MOZILLA FIREFOX juga, telah mengHADkan,
pembukaan website dalam satu2 masa
sebanyak 25 web sahaja dalam perisiannya,

25web yang anda buka serentak akan menggunakan
400-700mb penggunaan RAM,
Saya pernah mencuba membuka 40Blog serentak khas
untuk misi KLIK2 dimana dilakukan di
CyberCafe,
Internet yang digunakan BERKELAJUAN 14MBP/s
RAM 3GB
Intel Core2Duo 2.5ghz,
Apa yang terjadi disini apabila buka blog serentak,
perlu mengambil masa 15minit untuk
blog2 lain dibuka sepenuhnya.


Jadi perkara seperti ini akan melambatkan
masa anda untuk
misi KLIK dan
untuk promote link anda untuk diKLIKkan,

Jadi apa yang boleh anda lakukan,
Buka dalam 3
blog sekurang2nya pada satu masa,
tutup semula dan buka semula 3 blog lain,
ini dapat mengelakkan keSESAKan internet anda..

ok2 syok tak baca pasal nuffnang??
ok aku stop sampai sini jakk ekk..
even aku dh minta izin ngn penulis asal artikel ni
tp xsedap jugak copy bulat2 kan..
so if korang nak tau lebih
lanjut lagi sambungan
tips2 pasal nuffnang..
sila klik
l
l
l
l
V
http://e-dekz.blogspot.com/2010/01/duit-tidak-bertambahmengapa-ya.html

CREDIT :
E-DEKZ




OnLy SutEra,
Photobucket


Bookmark and Share

Comments

jgn bercerita je...
g klik aku nye...
hehehehe...
takmola~
aku tak wat pon nuff ni~
semak je
Zura said…
ade jgak terpk cm tue...sbb tue bile klik nuff jgn terus2 padam..biar iklan tue kuar dulu...
@ meniti senja : hehe ko rjinkan komen..bgs2 nti aku sggah page ko pulakk :P

@ ayudeadwish : hehe ok2 xpe..xpaksa pn..bg tips kpd yg bminat jek :P

@ zura : yup..tu la psl//sy bru tau..pasni tgula iklan kuar hehe..hope bloggers yg lain pon jujurla jugakk kan :)
waa~ huhu thx sutera,,,
giler mambantu,,,
even aku x bp nak phm,,
nnt r aku try bc byk2 kali,,
aku mmg lmbt sket loading mklumat,,

nway mucho gracias,,,
sayang ko sutera.,,,
klu aku ade abg, aku amek ko jdik kak ipo,, huhu
@ slap me plz : same2 hehe
aku pon tau dr bloggers lain..
just share pa yg patot hihi
xpe, aku pon xbrapa nk fhm sbnrnya haha..bacala byk kali ok !
aisehh trus syg aku ekk..
kalo aku xbuat ni xkena syg la :P
nsb ko xde abg..kalo x xpsl2 jadik kak ipo ko ekk hoho
Redbloodsnow said…
oooo camya duhal ow. mek pun baruk tauk juak kenak duit x bertambah....hehehe. tp alhamdulillah..duit nuffnuff mek ari² bertambah RM4...yayyyY!!! wang besa wang besa...hahahah


:P
@ sis zie : yahh smala..kmk pon baruk taukk..nsb urg madah mun sik alu la kdk org loi2 nekan2 tp sik juak btmbah haha wahh suk ati ktk btmbh jak ~
Mrs NarchotiQue said…
owh thengs bg info ni
hehe patotla nuff x brganjak
btw thengs a lot yah!
sisyyyy .. ajr baaa .. x retii!! uhuk ... da reg hr tu ... tp mo btnya sih .. nggakk tau ..
@AQ DAN PUTRA KU: uii sapa bh juga namamu ni..mau jua pggil nama br mesra kui3...

urm, part mana yg xfhm tu?
Zbj5365 said…
nice blog and thanks for info...

Popular posts from this blog

TIPS RUNCINGKAN DAGU DAN KURUSKAN PIPI DENGAN MUDAH

Bentuk-bentuk muka sumber: Google Image
PIPI DAN DAGU. Kedua-duanya saling berkaitan dan selalu menjadi masalah utama kepada wanita. Saya pun mengalaminya haha. Kita ni kan para wanita, memang paling pantang bila orang tegur bahagian pipi dan double chin iaitu bawah dagu kita. Betul tak? Jangan tipu jangan bohong. Biasalah, kita semua ni mahu sentiasa cantik dan indah di pandangan mata manusia lain terutamanya di mata orang yang kita sayang, lagi-lagi bagi yang sudah berkahwin mestilah nak sedapkan mata suami masing-masing. Kalau ada 'boyfriend belum sah taraf' (bukan suami sah) dah memandai tegur kau tu gemuk atau perut buncit atau pipi tembam dan sewaktu dengannya, janganlah kecil hati sangat. Maksudnya, dia belum dapat nak terima kau seadanya, kau suruh saja dia cari perempuan cantik sempurna yang boleh 'kenyangkan' mata dia haha. Rileks lah, ingat janji Allah Taala, setiap kita punya jodoh yang baik dan boleh terima kau seadanya. Oyeahhh ! Nak cerita pasal tips pipi …