Thursday, September 20, 2012

YUNA SINGLE? VOTE YUNA MTV EMA FOR BEST ASIAN ACT 2012


Salam my readers,
Tiba-tiba kan up entry pasal retis. Aku kagum dengan Yuna @ Yunalis Zarai ni. Tak perlu cerita pun mesti kamu dah tau kan? Okey, dipendekkan cerita untuk menjimatkan masa, Yuna telah dicalonkan dalam MTV European Music Awards (EMA) 2012 dalam kategori Best Asian Act yang akan berlangsung pada 11 November 2012 di Frankfurt, Jerman. Sangat Ohsemmm, kan? Tapi, Yuna bersaing sengit dengan Super Junior, EXILE, Han Geng dan Jolin Tsai, di mana mereka pun agak popular di Asia. Siapa tak kenal Super Junior, kan?

So, kepada peminat Yuna dan yang tak berapa nak minat Yuna tapi minat lagu Yuna, jom ramai-ramai support Yuna dengan mengundi Yuna di laman web MTV EMA 2012 sebelum 9 November 2012. Dengar-dengar Yuna dah single, ehh?
"Saya dan Qi sekarang… senang kata kami taking a break. Tapi kami masih berkawan baik. Keputusan ni kami buat bersama, memandang saya sibuk dan terpaksa tinggal di Amerika. Dia pula di sini. Jadi kami rasa sukar untuk meneruskan perhubungan ni. Apa yang penting sekarang, kami fokus pada kerjaya. Saya ada matlamat saya dan banyak lagi impian yang saya belum capai. Dia juga ada arah tuju dia dalam apa yang dia buat sekarang. Pada saya, hubungan cinta bukan lagi pilihan. Jadi biarlah.."
(Saya Kini Single But Not Available-Yuna, Beautifulnara)
Taking a break ja bah, kalau ada jodoh, tak ke mana punya. Betul tu, fokus kerjaya dulu, baru fikir soal kawen. Tak macam sesetengah budak ingusan sekarang ni, fikir pasangan dulu, study entah ke mana. Lol. So, jangan lupa vote Yuna hehe Dah macam paparazzi & promoter tak berbayar :p


Ads Text:

TAG: YUNALIS ZARAI, YUNA, YUNA MALAYSIA, YUNA TERUKIR DI BINTANG, YUNA MTV IGGY, YUNA AND THE BAND, YUNA BEST ASIAN ACT 2012, YUNA OH BULAN, YUNA MTV EROPAH, YUNA MTV EMA 2012, YUNA DAN QI, GAMBAR YUNA, YUNA SINGLE

Anda sedang membaca artikel YUNA SINGLE? VOTE YUNA MTV EMA FOR BEST ASIAN ACT 2012 dan link url bagi artikel ini adalah http://suterakasihyann.blogspot.com/2012/09/yuna-single-vote-yuna-mtv-ema-for-best.html
Semoga artikel YUNA SINGLE? VOTE YUNA MTV EMA FOR BEST ASIAN ACT 2012 ini dapat memberi manfaat untuk semua.

5 COMMENTS:

Anum said...

jom vote yuna

fara said...

minat yuna gak.
sbb die sgt talented!

eva said...

hehhe.. mek mok tgga sapa menang lak.. boleh tahan juak bh cdak tok. kmk bok jak meli tiket yuna.. nya polah concert lak teheeee.. mok dgr nya live.. mesti best ow.

RazFiRa said...

aduh, single pule.. xpelah yuna.. u go gurl!

Kakzakie said...

List artis Asia yg diberi Yuna aje yg kakak kenal.