Wednesday, June 06, 2012

PHOTOBOOK FOR RM 54 RM 50 ? WAHH, MURAHNYA !!



Salam & hello my readers,
Sebelum habis belajar dulu, berangan nak photoshoot outdoor masa konvokesyen. Impian tu dah ditunaikan. Tapi ada satu hajat tak tercapai lagi. Nak buat Photobook Konvokesyen. Bukan orang kawen jak boleh buat photobook hehe. Tapi tu lah, belum ada bajet yang cukup lagi. Nak cari yang murah dan berkualiti. Ada cadangan?

Teruja tengok photobook vacation USS Mama Tisya. Bestnya !! Mama Tisya buat photobook tu murah sangat. Hanya RM 50 guna voucher Milkadeal. Tapi ada jugak promosi diskaun voucher photobook RM54 di Groupun.

Anda sedang membaca artikel PHOTOBOOK FOR RM 54 RM 50 ? WAHH, MURAHNYA !! dan link url bagi artikel ini adalah http://suterakasihyann.blogspot.com/2012/06/photobook-for-rm-54-rm-50-wahh-murahnya.html
Semoga artikel PHOTOBOOK FOR RM 54 RM 50 ? WAHH, MURAHNYA !! ini dapat memberi manfaat untuk semua.

7 COMMENTS:

Gen2Merah said...

wahh, murah dan berbaloi2 (",)

faiz fakhirin said...

waaa....terbaik...

xila riston said...

xde cadangan...xreti bab2 nih..photobook lg tahan lmama kan kan..

eva said...

Aie nang murahhh aiee.. Mok mek suroh adek mek ngga tok.. Rya nya bcarik.. Thx yan!

Hafizin Jamil said...

upah aku je..free of charge..kah3..(jangan percaya)

Adylia Qarissa said...

murah nie...berbbaloi kalau nak buat!

Hanie Dew said...

tredn skrg lebih praktikal pakai photobook banding album yg beraat berat tu kan...