Saturday, October 15, 2011

YA, SAYA RINDU BLOGGER ITU !!

Salam my readers :)
Sorry, lambat buka blog hari ni. Siang hari tadi keluar sekejap cuci mata. Saya baru cek blog, buka-buka terus tengok komen yang tak approve lagi. Ewah ewah..kemain lagi korang ekkkkk komen di entri BILA RINDU DENGAN BLOGGER ITU. Antara komen-komennya :
KLIK GAMBAR UNTUK BACA GOSIP BLOGGER

Komen iPai lah tu paling sengal haha. Adaka patut dia cakap camtu? Baca habis tak entri Bila Rindu tu? Nanti awak yerrr. Komen adik Najwa busuk, memang soalan cepu emas. Maksud saya dalam entri tu, saya rindu siapa-siapa yang lama tak update blog then saya tanya, awak rindu saya tak kalau saya tak update blog? hehe. Komen Jue kembar Hanie pula, curiga saya tau. Janganlah fikir yang pelik-pelik, rindu kamu juga yang busy kerja sampai tak update blog tiga hari hehe. Komen Sis Niena paling saya suka, sangat positif. Rindu tak semestinya untuk kekasih saja, kan?

Ada betulnya kata Shandye, kalau dah rindu blog tu, hari-hari mau singgah walaupun blog tu tak update berminggu-minggu, lepas tu mulalah stalk FB or twitter empunya blogger haha. Sunah Sakura macam berpengalaman rindu blogger, pernah buat camtu ekk? hehe. Adik Alif Haris, semestinya rindu blog awak yang jarang update tu. Kalau Murai Si Penuipu tak update blog, mestilah rindu sebab awak rajin baca blog saya. Kalau kembar Mahmud Ahmadi ni pulak, macam mana nak rindu, baru kenal kot hehe.

Pernah tak, awak tak kena layan oleh blogger? Kesian pula aReLan, dah la rindu blogger tu, tak kena layan pula tu terus lost contact. Takpa2, awak rindu saya saja haha. Setuju dengan komen Ibu Gebu, risau sebab manala tau senyap-senyap tak update tu rupanya sakit huhu. Ceahhhh si Eva Eleena ni, taugeh jak diingatnya haha. Berbeza dengan pendapat De'din, kalau blogger yang dirindu tak update, dia ambil masa tu untuk menjelajah cari blog baru. Bak kata Elih Japahar, itulah keistimewaan ada kawan dialam maya. Tapi kena hati-hati jugak, manala tau ada sweet talkers, tamau tamau tamau :p

Akhir kata, persoalan dari Kotak Bulat, siapalah yang bertuah tu ye? Awak yang lama tak update blog lah yang saya rindu :) *klise sungguh jawapan* Janganlah kecil hati kalau ada nama tak sempat nak sebut, jauh di dalam lubuk hati saya sentiasa merindui awak, pewiittttt. Eh, lama tak dengar berita si Izzati Liyana kan? :(

Anda sedang membaca artikel YA, SAYA RINDU BLOGGER ITU !! dan link url bagi artikel ini adalah http://suterakasihyann.blogspot.com/2011/10/ya-saya-rindu-blogger-itu.html
Semoga artikel YA, SAYA RINDU BLOGGER ITU !! ini dapat memberi manfaat untuk semua.

25 COMMENTS:

eVa said...

taugeh taugeh taugeh!! hahahaha.. cute da jak eyh.. ingat taugeh ingat ktk dear.. heehe

~AmyLiana86~ said...

mane komen saya? huhuuhu

[sutera kasih] said...

@~AmyLiana86~:
ada komen amy dh publish :)
gmbr tu sy edit lagi..

[sutera kasih] said...

@eVa:
hehehe..ngegeh ktk yaa !!!

AmirFX said...

Taugeh yang ngegeh.. Aaa.. Bok ngenak... haha..

.ain. said...

sume org tertanye2 sape yg die rindu.. huhuhu. hyehye :D bru join site awk.

faridah nazurah said...

hahaha pandai ehh dok gabung2 jadi satu entry.. hebakkkk

anamizu said...

saye dtg jenguk AWAK lagi..







yg RINDU AWAK,
saya :)

[sutera kasih] said...

@anamizu:
terima kasih AWAK, SAYA terharu heeeeee :P

[sutera kasih] said...

@faridah nazurah:
hehe..xdala hebakkk..awk ni :P

[sutera kasih] said...

@.ain.:
hehe..sy pun tertanya2 :P
thanks join my site !!

[sutera kasih] said...

@AmirFX:taugeh yg ngegeh??haha
aok, ngam ohhh :P

Diana @ bilakukatacinta said...

cik kasih..rindu kat ai tak???..hehee

[sutera kasih] said...

@Diana @ bilakukatacinta:
hehe rindu2 !!!
pegi mana ni lama xnmpk??

Niena Pengembara Ilahi said...

Hehehe.. InsyaAllah akak xkn tuka nama blog nie :D

faridah nazurah said...

hebakkk la ni.. hehe

Zura said...

xrindu akak ke...huhuhu..:D

eintan nurfuzie said...

cik en dah try buat...boleh jer...mybe salah coding kot
http://nurfuzie.blogspot.com/2011/10/tutorial-background-komen-berbeza.html

Ezad Skytech said...

ramai yang rindu kat taugeh ni ye..hee...

iMBobo said...

taugeh mane tu?hehe

ciK LyndaWawa said...

ok fine..kmk dah jarang online dah....

Elih Japahar said...

Sy dah mula merindui blog sutera kasihyann..:(

Uchi kay-f @hmad said...

okeh fhm bile tingat taugeh itu bloger yannsaza!

taugeh=suterakAsih......LOL

Jue said...

eh sapa taugeh tok
adakah togek yg ku tanam scara organik makei kapas ya
harus ku google bacrik blogger nama taugeh tok kelak!hohoho

My Name is Mar said...

Saya rasa saya tak dirindui..
Hoho!
Hampa...
Balik kampung ar pasni..,
Hahaha:D