Friday, April 02, 2010

[ Tindakan NUFFNANG terhadap blogger yg penipu ]


uikksss tengah2 aku blogwalking tadi kan
tiba2 aku terbaca satu entry ni..
seram jugakk aku dengar pasal Nuffnang
hahhhhhhhh kepada siapa2 yg suka main tipu
or suka buat cara yg tak betol promote
BEWARE !!!

aku pon macam nk insaf jugakk ni hehe
aku pon nak dapat duit dgn cara yg betul
dan yg penting HALAL (^__^)
mungkin sebelum ni aku terlepas pandang kan

apa-apa pun..a big THANK YOU to Fitrihadi
sebab buat entry bagi info pasal
Nuffnang mungkin ambik tindakan terhadap blogger2
yang jalankan cara yg tidak betul..
untuk info lebih lanjut & faham
sila klik entry ni

dan aku menyahut kempen
Say NO to CLICK FRAUD!!!


Jom sama2 berkempen mengelakkan
diri daripada dibanned huhu

sekian, terima kasih hehe


OnLy SutEra,



Bookmark and Share

Anda sedang membaca artikel [ Tindakan NUFFNANG terhadap blogger yg penipu ] dan link url bagi artikel ini adalah http://suterakasihyann.blogspot.com/2010/04/tindakan-nuffnang-terhadap-blogger-yg.html
Semoga artikel [ Tindakan NUFFNANG terhadap blogger yg penipu ] ini dapat memberi manfaat untuk semua.

4 COMMENTS:

Hazman said...

hmmmm.... kalau tak silap bukan click fraud jee.... suruh orang/visitor click ads dalam post entry pun tak bleh rasanya.....

zaradgreat said...

betul3!!!
biar sikit
janji halal...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ramai je mcm buat...
hehehehe..

♥ suterakasih ♥ said...

yup hazman, tu la sy pon nk recheck balik post2 entry sy yg lepas..nk ubah pa yg ptt..nsb bek da rkn blogger bg info psl ni..

yeahh zara..betol tu..saling mengingati :)

meniti senja, mmgla rmai buat..jadi saling menasihatila hehe